Labranda Playa Club reviews

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Fijne appartementen op een heerlijke locatie

Labranda Playa Club ligt op slechts enkele meters van de zee. Het personeel is erg vriendelijk. Het appartement wordt om de dag schoongemaakt. Wij hadden airco (niet gebruikt) en een keukentje. Er zijn erg veel restaurants op de boulevard dus er is wel wat te vinden voor iedereen. Ontbijten kan ook erg goed op de boulevard en is goedkoop. Fiets en auto huren kan ook in de nabijheid van het appartement. Al met al waren wij zeker tevreden.

Laatst bijgewerkt: 3 november 2023

Puerto del Carmen/Lanzarote is als thuiskomen

gerenoveerd app. inclusief airco , safe en wifi gratis!!! centraal gelegen ,dichtbij strand en restaurants en winkels. met mijn kleindochter heel gezellig

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Niet meer van deze tijd

Appartementen moeten nodig gerenoveerd worden. Houtrot, schimmel en stukkende tegels. Meubilair staat op instorten.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

Prettig vakantie park

Vriendelijk, netjes park Rustig in de avond overdag fijn bij het zwembad

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

prima onderkomen en locatie

alles was gewoon goed, enige nadeel geen WiFi in appartement. Dat is niet meer van deze tijd. Ligging in drukke deel van Puerto del Carmen , wat leuk is, maar je hebt er geen hinder van .

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2019

Goede ligging direct in het centrum

Prima ligging prima prijs kwaliteit. Werd elke dag schoon gemaakt vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2019

Perfecte locatie,heerlijk rustg

Genoten van deze week. Heel rustig appartement, fijn dat er regelmatig schoongemaakt werd. De locatie zo dicht bij de boulevard en met zo veel rust is voor ons aanleiding om zeker weer terug te gaan!

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2017

gunstige ligging

jammer dat er niets werd gedaan aan het claimen van de zonnestoelen bij het zwembad, al om 9 uur werden de handdoeken erop gelegd voor de hele dag!!!! erg asociaal. wifi werkte alleen bij de receptie.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2017

Moeite waard qua prijs en waardering

Goed gelegen complex met ruime appartementen die goed onderhouden worden. Wel gehorig. Heb alleen ontbijt genomen en dat was uitstekend. Van alles en nog wat aanwezig. Vriendelijk personeel en alles werd goed schoongehouden. Bedden goed, kussens moet je van houden (rollen). Heb het er goed gehad. Ze hebben ook een sport en Wellness/beauty op het terrein en de supermarkt is ook via het complex te bereiken. Prima zwembaden, ook voor kinderen.