Relaxia Olivina reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Prima accomodatie, echter prijs / kwaliteitsverhouding iets uit lood.

Prima ligging, mooie zwembaden, eten en drinken goed maar wat eentonig. Kamers zijn wat gedateerd, echter worden goed schoon gehouden. Matrassen zijn slecht. Hou bij hotelkamers voor 5 personen rekening met een slaapbank met niet al te grote afmeting. Een kind kan hier op slapen, echter een volwassene niet.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2022

Prima all in hotel met goede ligging

Het hotel heeft drie zwembaden waardoor er altijd voldoende plek is. De kamers zijn basic maar ruim. Het all in concept is prima voor deze prijs (veel keuze, standaard cocktails all in, maar verwacht geen luxe vlees of dure alcohol). De ligging van het hotel is goed. 3 minuten lopen naar de boulevard.

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2022

Prima hotel, hygiëne is goed maar wel al echt een ouder hotel. Personeel was altijd aardig en vrolijk. De matrassen waren wel erg hard en veel beschadigingen op de kamer en badkamer, omdat het hotel dus echt dateert. Prijs/kwaliteit een prima hotel, maar ik zou liever 100 Euro meer betalen voor iets meer luxe. Eten was wel wat eentonig, maar dat houd je toch met een All inclusive hotel.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2022

Echt vakantie gevoel.

Ruim opgezet hotel met heerlijk gevarieerd eten en zeer hoge hygiëne.

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2022

Enorme tegenvaller

Erg onvriendelijk personeel, de enige begroeting kwam van de schoonmaaksters. Het eten was echt slecht , het leek erop alsof je restjes vlees en vis kreeg allemaal kleine stukjes . Om de twee dagen lag er hetzelfde. We zijn in veel hotels geweest maar deze komt echt niet overeen met de recensies. De cocktails en de drankjes waren niet te drinke. Het lounge gedeelte voor de avond erg ongezellig .er staat 1 persoon achter de bar om het hele hotel te helpen dus een lange lange rij voor de bar.. wij zijn echt geen azijnpissers maar dit was echt niet goed. Ik vraag me af of de recensies wel echt zijn,

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2022

Hotel heeft upgrades nodig om aan een 4 sterren status te voldoen

- Receptie is niet service gericht en zijn erg passief. Bij uitchecken wordt geen aandacht besteed aan hoe het verblijf was. - veel onnodig afval ivm met kartonnen drinkbekers en ijsjes in plastic cupjes. - word weinig tot niet opgeruimd van rondzwervend afval rond bet zwembad - te weinig personeel achter de bar waardoor er rijen voor het drinken staan - douche gordijn in de badkamer ziet er goedkoop uit. Kamers zijn sowieso toe aan vernieuwing. - Brood is verpakt in plastic zakjes en veelal droog - Kortom voor €3000 per week is dit geen aanrader. Prijs kwaliteit verhouding was beneden maats en snap ook niet hoe dit een zo hoog scoort op Zoover en Prijsvrij. Veel gasten klaagden over eten animatie en personeel. Vooral de 2 niet Spaanse dames bij de receptie.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2022

Leuk en gemoedelijk

Leuk hotel voor een weekje. Vriendelijk personeel en het eten was heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2022

Relaxed, veilig en verzorgd

Relaxia Olivina biedt alles wat je wilt voor een onbezorgde vakantie, waar je kunt genieten van fijne zwembaden, een mooi strand en voldoende plekken om te zitten en te liggen

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2020

Goed hotel iets verouderd maar geen probleem

Gewoon goed veel eten en drinken mooie zwembaden bla bla bla

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2020

Prima Hotel

Prima Hotel. Alleen jammer dat we in het dependance zaten en steeds naar het hoofdgebouw moesten lopen voor de maaltijden. De maaltijden waren overigens prima en zeer gevarieerd. De kamers waren ruim, een soort van appartement