Los Pueblos reviews

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2022

Prachtig uitzicht, slecht appartement

Bedden zijn pijnlijk hard, stoppen vliegen eruit bij gebruik, douchekop kun je niet ophangen, badkuip verroest, moesten vragen om een schoonmaakbeurt en schone handdoeken etc. Wij zijn oudere appartementen gewend,.Eenvoudig is ook niet erg, als de prijs erna is, maar zo een slechte accommodatie hebben we nog nooit gehad! Voordelen zijn het uitzicht op zee en de schone, goed onderhouden pool

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2020

goed app

mooie tuin er om heen voor mensen slecht ter been is het niets veel te veel trappen

Laatst bijgewerkt: 19 december 2019

Mooie ligging maar eenvoudig

Zoals gezegd heeft het complex mooie ligging tov oude binnenstad en haven. Bijna alle appartementen hebben zeezicht en balkon.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2018

Gewoon goed, niets mis mee.

Ondanks mindere beoordelingen gingen wij naar Los Pueblos. Niets aangetroffen zoals voorgangers het omschreven. Natuurlijk het is geen nieuw complex. Receptie aardig en vriendelijk, schoonmaak goed. om de dag schone handdoeken. Wie een 5 sterren accommodatie wil moet daar boeken en voor betalen. Los Pueblos kunnen wij aanraden.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2018

Heel toeristisch, maar gezellig.

Overal vriendelijk personeel. Prijzen zijn niet hoog. We hadden pech met het weer, maar ook de zon gezien.

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2018

Een verouderd appartementencomplex

Waarschijnlijk is dit appartementencomplex in de zomer beter te doen maar in deze periode ( begin februari) was het er enorm koud. Zo koud dat wij met extra dekens met handdoeken er over heen en dan ook nog volledig gekleed hebben geslapen. Er ingeënt verwarming in het appartement en de meubels zijn erg oud en totaal niet comfortabel. Het uitzicht is echter prachtig maar je moet wel goed ter been zijn of altijd een taxi nemen. Naar de haven moet je 175 treden af en diverse steile hellingen. Voor 9ns geen probleem maar wel iets om rekening mee te houden. Winkel op 50 mts afstand, evenals een Italiaans restaurant. In d3 haven zijn er natuurlijk volop restaurants.

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2018

oud niet fout

ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2018

Wel gedateerd appartement maar voor een kort verblijf prima

Voor een langer verblijf is het 2 pits kookstel wel erg beperkt. Verder was er wel een koffiefilter maar geen kan om de filter op te zetten

Laatst bijgewerkt: 6 november 2017

Een gedateerd verblijf

Ooit mooi geweest ws. Nu aftands geheel. Kakkerlakken gesignaleerd.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2017

Prima appartementen complex in rustige omgeving

Het complex ligt in een rustige straat in Puerto del Carmen. Vanwege de ligging op de helling heb je een prachtig uitzicht vanaf de meeste balkons over de oceaan. In het complex is een zwembad en zonneterras. De kamers zijn ruim enhoon; ze worden om de dag schoongemaakt. Bij de poolbar kun je ontbijten en lunches gebruiken; in juni waren de openingstijden van 10-18.00 uur. In de zomer waarschijnlijk langer. De haven en centrum bereik je via een aantal steile weggetjes (ca 15 minuten lopen).

Uitzicht vanaf balkon