Ereza Los Hibiscos reviews

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Prima appartement

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Mooi verblijf

Los Hibiscos is een fijn hotel met goed eten ,mooie kamer ,fijn personeel en overal dichtbij. Strand en boulevard op loopafstand. We waren hier al eens geweest en komen zeker terug.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Goed verblijf in Ereza Los Hibiscos

Positief verblijf, mooi appartement, zou wat gezelliger ingericht kunnen worden, jammer dat je op de tv geen Nederlandse zender te vinden is, het eten was goed, iedere dag wel iets anders, niet overdreven, alleen jammer dat eten snel niet warm meer was. Met een beetje moeite en wellicht kleinere porties per keer hou je de patat, vis en vlees vers en warm/heet. Vraagt enige aandacht. Jammer dat je s’morgens om 9 uur je handdoek op de ligbedden moest leggen anders kwam je er niet meer tussen. Beter is om wat meer toezicht op te houden. Veel mensen kwamen pas een paar uur later of lieten hun handdoeken uren liggen terwijl ze er niet waren. Ik weet niet of we het slecht getroffen hadden maar er waren wel heel erg veel erg dikke Engelsen die bovendien wel erg veel alcohol dronken gedurende de dag en de avond wat dan ook wel voor luidruchtig overlast kon zorgen. All inclusief is prachtig maar als je je niet gewoon beheers is het soms lastig. Je zou bijv. De alcohol consumpties kunnen beperken. Desalniettemin hebben wij een goed verblijf gehad, genoten, nagenoeg in het midden van het toeristisch gebeuren maar geen (geluids) overlast.

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2024

Simpel hotel

Hotel is simpel maar ligging perfect.Eten is redelijk.Zwembadwater zeer koud en bedden aan vervanging toe.Als je niet te weinig eisen stelt is het een prima accomodatie

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2024

Heerlijk winterzon verblijf

We hadden een zeezicht appartement, met, inderdaad, uitzicht op de zee. Dat is wel een aanrader bij het boeken want andere uitzichten zijn op het (onderwarmde) zwembad of straat. Mooie zonsondergang achter de bergen te bewonderen vanaf het balkon. Ontbijt is prima, lunch is simpel maar in orde, avondeten wisselend, soms als een gaarkeuken. Best jammer dat er met goede ingrediënten zo saai gekookt wordt. Al inclusive geeft toegang tot uitgebreid drank assortiment dat de hele dag duurt. De zee is dichtbij, straatje uit en je bent er. 2 supermarkten (spar) voor boodschappen dichtbij. Parkeren was geen probleem, altijd nog net een plekje voor de deur gevonden.

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2023

Goed hotel

Goed hotel. All inclusive was goed. Kamers waren goed. Mooie ligging.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Niet veel te verwachten van dit complex

Van all in moet je niet te veel van verwachten. Ontbijt kon ermee door lunch was zowat hetzelfde als wat je bij het diner kreeg alles was op het Engels gericht.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Los Hibiscos ligt op een perfecte locatie. Vlak bij het strand en mooie boulevard. Het is er schoon. Personeel is zeer vriendelijk en appartement is ruim. Eten was goed en wordt constant aangevuld. Omgeving is mooi aangelegd met cactussen en palmbomen.

Laatst bijgewerkt: 29 april 2022

Ideale uitvalsplek

Mooi appartement, zeer netjes en groot. Perfecte plek voor een zonvakantie.

zwembad