Las Costas reviews

HygiΓ«ne

Laatst bijgewerkt: 12 april 2024

Fantastico !

β€œ Heel mooi en aangenaam hotel! Niet te druk, perfecte ligging en super vriendelijk personeel. Een echte aanrader! β€œ

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Schoon, vriendelijk, goed en gevarieerd eten,

Laatst bijgewerkt: 18 december 2023

Nergens zo'n goeie vibe onder het personeel!

β€œ De goeie vibe onder de personeelsleden van poetsvrouw tot ober tot baliemedewerker weerspiegelt zich in de tevredenheid van de klanten. Top hotel! Wist je dat obers en poetsvrouwen ons zelfs herkenden van vorige vakantie een jaar geleden? En neen, het was niet in negatieve zinπŸ˜‰ β€œ

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2023

Mooie ligging t.o.v. rust en volop activiteit

β€œ rustige locatie met als voordeel : linksaf volop toerisme en rechtsaf mooie wandelgelegenheid β€œ

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2022

Mooi, schoon, top

β€œ Het hotel is ons zo goed bevallen, op alle fronten, dat we overwegen om volgend jaar terug te gaan. β€œ

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2022

Heerlijk

β€œ Keurig hotel, perfecte ligging, had wel kamer gereserveerd met partial ocean vieuw. Kreeg deze niet. Moest nogmaals betalen en kreeg het toen wel! β€œ

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2022

prima locatie met zeer behulpzaam personeel

β€œ ligging is dichtbij de rand van druk centrum met aan de andere kant ruime rustige wandel mogelijkheden β€œ

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2020

geweldig, gastvrij en toegankelijk

β€œ gunstige ligging, rust, strand, op loopafstand van winkels en eetgelegenheden. Autoverhuur in hotel aanwezig. Fietsverhuur (afhankelijk van wat voor soort) aan de overkant of binnen 150 - 500 meter. β€œ

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Prima accommodatie!!

β€œ Uitstekend hotel, goede ligging aan zee en een uitgebreide voortreffelijke keuken. β€œ

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2020

Super hotel, mooie ligging, vriendelijk personeel

β€œ Prachtige accommodatie, met uiterst vriendelijk personeel. Direct gelegen aan het heerlijke strand. Mooie, complete, hotelkamer. Ruime keus met de maaltijden. β€œ

Eitje bij het Ontbijt
Aan de lunch