Relaxia Lanzaplaya reviews

3,4

Laatst bijgewerkt: 4 september 2023

Zorgeloos!

Vriendelijk personeel,schoon en goede bedden kortom alles zit in je appartement wat je nodig hebt tijdens een vakantie!

Mw. M.M.P. Wijnhoven-Verberkt
Laatst bijgewerkt: 6 november 2022

Middenklasse hotel met top locatie

Goede uitvalsbasis, appartement is prima, ruim en schoon. Personeel is attent en behulpzaam. Restaurant is ondermaats, eten heeft niet de juiste temperatuur. Ontbijt is redelijk, ruime keuze. Restaurant is zeer groot en tamelijk sfeerloos, ingericht op all inclusive

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2020

Centraal gelegen.Mooie kamers.Vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie.

Was hier voor de 2de keer.Bevalt nog steeds heel goed.Alles op loopafstand.Vriendelijke mensen.Goed uitgebreid ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2020

Super locatie. Wij komen zeker hier nog eens terug.

Wij hebben een super vakantie gehad, mede door het weer en de locatie. Wij zijn tevreden naar huis gegaan.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2020

prima hotel appertementen

Fijn weken gehad alles is er netjes en het eten ontbijt was goed Maar het avond eten was ook wel goed maar toch wel weinig smaak dit kan eenvoudig worden verbetert maar ik ben geen kok en er zit geen drankje bij het diner half pension moet dit extra betalen en dat is jammer per 2 wijntjes is dit toch €5.00 totaal

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Super plek

Centrale ligging, goed verzorgd. Vlak bij de boulevard. Wij hadden alleen ontbijt en dat zou ik een ieder aan raden, het eten buiten de deur is heel goed te betalen en je eet dus niet elke dag het zelfde (wat we horen van mensen met all-in) Het appartement heeft zijn eigen keukentje met koelkast, daar past een hoop drinken in en de Spar zit op de hoek. Wij gaan zeker nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2020

super hotel met een super ligging

lekker en gevarieerd eten goede service...dicht bij centrum..dicht bij het strand...niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2020

Fantastich resort

Prachtig resort mooie kamers Perfecte ligging Erg vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 28 januari 2020

goed aparthotel

er zijn veel trappen op het komplex je moet goed ter been zijn behalve als je op lift niveau zit

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2020

fantastisch

het enige nadeel (niet echt voor ons) was dat om het appartement te bereiken je een paar hoge trappen moest nemen, ook met de bagage.

Zwembad