281 beoordelingen voor Aparthotel Lanzaplaya in Puerto Del Carmen Lanzarote

Lanzaplaya

3 sterren
8.0
  • Animatie
    1.4
  • Appartement
    7.9
  • Eten & drinken
    7.8
  • Faciliteiten
    7.6
  • Hygiëne
    7.9
  • Kamer
    7.8
  • Kamer/ appartement
    7.9
  • Kindvriendelijkheid
    7.3
  • Kwaliteit bedden
    7.1
  • Ligging
    8.0
  • Prijs/ kwaliteit
    7.8
  • Service personeel
    8.1
  • 4 experts: 8.3
  • 277 vakantiegangers: 7.8
281 beoordelingen
  • 7.0
    • Animatie
      2.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      9.0
    Gertjan
    op 08.11.2017:

    Prima hotel

    Hotel was prima, alleen er werd flink verbouwd. Er zou alleen geschilderd worden, maar we hebben tot de laatste dag van de vakantie geen schilder gezien. Er werd flink geboord en getimmerd de hele dag.

    Lees meer
  • 6.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Faciliteiten
      4.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer/ appartement
      3.0
    • Kindvriendelijkheid
      3.0
    • Kwaliteit bedden
      3.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      9.0
    Johan
    op 01.09.2017:

    Plaats met vele uitgangsmogelijkheden

    Plaats heeft vele winkeltjes. Verder veel eetmogelijkheden en bars. Daaronder ook diverse die je snel voorbij loopt. Het strand is op sommige plaatsen zeer groot en breed en op andere plaatsen zeer smal. Strandbedjes en parasol zijn fiks aan de prijs, €12 per dag. Hotel Lanzaplaya moet het hebben van de mensen die er werken. Ze zijn vriendelijk, maken lange dagen en werken keihard. Het hotel zelf is ruim 30 jaar oud en moet nodig gemoderniseerd worden. Het is passend voor 2 personen per kamer. Met 3 of 4 personen (zoals wij met kinderen) is eigenlijk niet geschikt. De badkamer is gedateerd en de douchebak stond op instorten. De kamers hebben geen airconditioning en dat was een heel groot gemis. Zelfs standaard geen ventilator. Wij hebben er 2 tegen betsling gehuurd. Niet goedkoop. Verder vonden wij slecht het ontbreken van gratis wifi. Daar moest fors voor betaald worden. €35per toestel voor 2 weken. Eten is redelijk gevarieerd, maar de kwaliteit is niet meer dan redelijk. Schoonmaak van de kamers matig tot onvoldoende. De mensen in de lounge dien hun werk naar behoren. De zwembaden zijn niet erg groot en het water zag er ondanks alle zorgen en installaties niet al te helder uit. Animatie zeer beperkt.

    Lees meer
  • 8.0
    • Animatie
      2.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    Leonardus van Diepen
    op 10.08.2017:

    Goed

    Internet veel teduur en bij alttoers krijg je geen internet bij ander aanbieders wel 1code per.kamer Geen erco op de kamer als je snachts de ramen open zet heb je last van de herrie van de discotheek tot 5 uur dat was een tegenvaller

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      6.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Van riel
    op 16.07.2017:

    Kwaliteit prijsverhouding goed

    Een goed hotel vriendelijk personeel en goed eten op een prima locatie

    Lees meer
  • 9.0
    • Eten & drinken
      9.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer/ appartement
      9.0
    • Kindvriendelijkheid
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    Richard
    op 02.07.2017:

    Heerlijk resort

    10 heerlijke dagen hier gehad.
    Eten, service, kamers en ligging erg goed, niks te klagen gehad

    Lees meer
  • 8.0
    • Appartement
      8.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kindvriendelijkheid
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      9.0
    johan
    op 29.06.2017:

    een prachtig appartementen complex met leuk zwembad

    Nadeel het inchecken op de kom dag en het uit checken bij vertrek moet je als volle dagen aftrekken van je reis dus bij een 7 daagse reis heb je maar uiteindelijk 5 dagen. Bij het zwembad zijn veel ligstoelen/bedden maar er zijn veel te weinig parasols. Parasols en bedden worden al smorgens voor dag en douw geclaimd en daardoor is de helft maar bruikbaar. Niet alle geclaimde bedden worden ook nog eens gebruikt. dus uiteindelijk zijn er ligbedden die ongebruikt de gehele dag er staan.
    Door dat wij de reis via Prijsvrij geboekt hadden vallen we dus buiten alle zaken die het verblijf kunnen veraangenamen. Bijvoorbeeld welke excursies en andere mogelijkheden er zijn. Bediening en personeel is heel behulpzaam maar ze spreken slecht Engels of Duits en al helemaal geen Nederlands dus iets vragen wordt altijd moeilijk men begrijpt je niet door het communicatie gebrek.

    Lees meer
  • 9.0
    • Eten & drinken
      9.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer/ appartement
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      9.0
    J.
    op 18.02.2017:

    prima apart hotel

    Goed toeven daar. Alleen vreemd dat je voor de WIFI moet betalen. Dat vind ik eigenlijk niet meer van deze tijd.

    Lees meer
  • 7.0
    • Appartement
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Henk
    op 19.03.2017:

    Goede accommodatie

    De accommodatie is voldoende en de ligging is goed. Het eten is ook goed. Wi-Fi is niet gratis en is duur.

    Lees meer
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 36
  • Gertjan
    op 08.11.2017:

    Er zou alleen schilderwerk verricht worden alleen dit was niet het geval. Zorg dat men goed op de hoogte is van deze werkzaamheden.

  • Johan
    op 01.09.2017:

    Opknappen hotel en kamers. Airconditioning. Free wifi.verbetering kwaliteit eten. Animatie.

  • Van riel
    op 16.07.2017:

    Moderniseren van de kamers

  • johan
    op 29.06.2017:

    Meer parasols bij de ligbedden en meer controle op de geclaimde bedden en parasols. Beter plannen van het ontvangen van de gasten en het daarmee beter aansturen van de gasten naar de kamers. Niet een gehele dag laten wachten en zitten van de gasten in de lobby. Dit komt omdat er geen en onvoldoende communicatie is met de gasten. Taal barrière. Door geen reisleiding bij onze reis want deze reis is samen gesteld uit diverse onderdelen (vliegreis, transfer, accommodatie enz. hoor je nergens bij krijg je dus ook niet de benodigde info over mogelijkheden van bezienswaardigheden enz, maar je moet ook zelf maar uitzoeken waar en wanneer je weer moet uitchecken. Het was geen probleem als dit in de algemene gegevens van de reis maar gemeld was. Want reis was bij Altours maar daar kende men ons niet ondanks alle verschillende papieren met deze gegevens bij de hand. Kortom het was nu voor ons een rustige luier vakantie hebben lekker uitgerust maar van het gehele eiland niets gezien, wat toch wel jammer was.

  • Eef Kroezen
    op 29.03.2017:

    Dit niveau handhaven

« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 31