270 beoordelingen voor Aparthotel Lanzaplaya in Puerto Del Carmen Lanzarote

8.1
    J.
    op 18.02.2017:

prima apart hotel

Goed toeven daar. Alleen vreemd dat je voor de WIFI moet betalen. Dat vind ik eigenlijk niet meer van deze tijd.

Marianne
    op 11.02.2017:

Prima keuze

Eenvoudige maar goede appartementen.Keukenuitrusting is minimaal. Fijne badkamer met goede douche. Men is vriendelijk en behulpzaam bij de receptie en in het restaurant. Zwembad en poolbar zijn uitstekend. Het ontbijtbuffet is super, het dinerbuffet middelmatig, maar wel altijd volop vers fruit! Het gebruik van WiFi is schandalig duur, nog nooit elders meegemaakt.

Suzanne

Gezellig, leuk

Wij hebben een top tijd gehad. De schoonmaak was super, elke dag was er schoongemaakt, de bedden werden om de dag verschoond. Alleen de handdoeken werden minder vaak verschoond dat was wel een min puntje. Het gebruik van de tv was helemaal gratis en genoeg zenders om te kijken. Het eten was prima te doen alleen naar 9 dagen waren we er wel een beetje klaar mee. Wij hadden vanaf het balkon zicht op de discotheken , verder geen last gehad van het muziek die tot midden in de nacht draaide. Het personeel was heel vriendelijk en je kon ermee lachen en ze konden prima Engels. Een min puntje was dat er geen airco was maar prima op te lossen om savonds alle deuren en ramen open te doen.

jan

grote boulevard

de huisvesting is goed, het uitzicht is heel beperkt, de voorzieningen zijn goed voor deze prijsklasse

Lysanne
    op 16.01.2017:

Helaas geen hotel/appartement waar wij blij van werden

Prima voor mensen die geen/weinig waarde hechten aan hun verblijf tijdens de vakantie, maar voor ons een tegenvaller.

De locatie van het hotel/appartement is prima en op het eerste oog toont alles netjes. Het ontvangst bij de receptie verliep alleen al niet soepel. Wij spreken uitstekend Engels, maar de persoon achter de receptie kennelijk niet en zij bleef maar Duits praten (Duits spreken wij veel minder). Gedurende ons hele verblijf bleef het personeel Duits tegen ons spreken. Erg irritant.

Voor WiFi (€ 25,-), TV (€ 10,-) en een kluisje (€ 15,-) moest apart betaald worden. Normaal gesproken betaal je borg, maar in dit geval betaalde je voor het gebruik en kreeg je hier geen geld van terug.

Het zwembad zou verwarmd zijn, maar het water was echt ijskoud. Zwemmen in de zee is beter te doen. Vele malen warmer. Bij het zwembad is een bar voor hapjes en drankjes gedurende de dag. Helaas is lang niet alles van de menukaart + drankenkaart te verkrijgen.

De kamers zijn verouderd en hebben geen airco. Hierdoor is het 's avonds/ 's nachts in de winterperiode koud. De douche is erg krap. Schoonmaak vindt ook niet iedere dag plaatst en gedurende ons verblijf van ruim een week werd het beddengoed niet verschoond. Op de dagen dat ons appartement wel schoongemaakt werd, troffen we het appartement viezer aan. Zo lagen er plotseling overal hopen stof. Een aantal keer een kaartje 'Do not disturb' opgehangen dat de kamer niet schoongemaakt hoefde te worden, maar ook dan kwam personeel ongevraagd toch op onze kamer. Dit geeft geen fijn gevoel. Verder was onze kamer bij aankomst al niet helemaal schoon. Veel viezigheid onder de bank en onder het bed en op de muren in de keuken zaten allemaal rode vlekken (pastasaus)? Gordijnen zijn ook vies en kapot. Nodig toe aan vervanging.

Het ontbijt 's ochtends was niet uitgebreid, maar het was te doen. Broodjes, cakejes en koekjes zijn overigens erg droog en croissantjes afbakken is niet het sterkste punt van dit hotel. Croissantjes horen goudbruin te zijn, maar bij dit hotel waren de croissantjes een aantal keer gewoon nog geel (alsof ze niet eens afgebakken waren).

Het diner viel ons echt heel erg tegen. We hadden hier van tevoren al voor betaald, maar hier hebben we echt spijt van. Noodgedwongen hebben we dan ook 4 keer buiten het hotel gegeten. We hebben iedere avond het diner wel geprobeerd, maar het aanbod was erg beperkt en de gerechten die ons aanspraken, waren vaak al koud of niet gaar (koude patat, koude aardappels, koude pasta, koud vlees, kip die niet gaar is (rood van binnen), uitgedroogde groentes etc. Een echte tegenvaller. Toetjesbuffet is prima, maar niet uitgebreid.

We spraken met andere Nederlanders en één wat oudere man zei tegen ons “alles heeft zijn prijs”. Oké, we hebben niet een gigantisch hoog bedrag voor deze vakantie betaald dus ergens had deze man wel gelijk. Toch kan in onze ogen bij dit hotel nog veel verbeterd worden in de prijs-kwaliteit verhouding. Koud en niet-gaar eten kan in onze ogen gewoon niet. Ook kamers viezer achterlaten na de ‘schoonmaak’ lijkt ons niet acceptabel. En een zwembad verwarmen is ook niet het meest moeilijke toch? Wij hebben meerdere keren goedkopere vakanties gehad die ons veel beter zijn bevallen. Wij raden dit hotel/appartementencomplex dan ook niet aan en wij zullen hier zelf ook niet nogmaals onze vakantie boeken.

Fam B.
    op 03.01.2017:

Prijs kwaliteit verhouding goed.

Ontbijt Goed.
    Diner Goed
    Ligging Goed
    Dicht bij centrum / Boulevard.

Dhr Mansvelders
    op 31.12.2016:

Zon, uitrusten en dagripjes

Prima hotel wb prijs/kwaliteitsverhouding
    Prima eten, schone kamers en vriendelijke en hard weekend personeel.
    Voor een stel met 1 of 2 kinderen lastig omdat er 1 kamer is met twee eenpersoons bedden en een huiskamer met matige slaapbank.
    Kinderfaciliteiten beperkt: slechts 1 kinderstoel in restaurant, vloer met rubberen tegels in speeltuin ligt los en is gevaarlijk, babybadje kent bodem van tegeltjes met scherpe randjes. Onze dochter heeft knieën opengevallen in speeltuin en snee in teen in zwembad.

Janneke
    op 16.12.2016:

Goede plek om te verblijven.Dicht bij zee en boulevard

Netjes, gezellig, zeer rustig, mooi uitzicht op de bergen en de zee , wel veel trappen maar daarvoor hadden we gelukkig de goede conditie. Mooiwembad, goed ontbijt.

• J.
    op 18.02.2017:

WIFI gratis, dat is in andere hotels namelijk ook.

• Marianne
    op 11.02.2017:

Men zou in minstens één ruimte, b.v. de lobby, gratis WiFi kunnen invoeren, dan kan men naar keuze voor verder gebruik betalen. In de keuken zou een waterkoker erg handig zijn. Die misten wij erg.

• Suzanne
    op 06.02.2017:

Als het warm is kan je beter voor de warmte savonds goed door laten tochten.

• Lysanne
    op 16.01.2017:

Mocht je toch dit hotel willen boeken, verwacht dat niet te veel en eet buiten de deur en niet in het hotel. Er zijn genoeg restaurants waar je voor een leuke prijs (maximaal 30 euro voor 2 personen inclusief drinken) prima kunt eten.

• Fam B.
    op 03.01.2017:

Alleen boeken met goed vooruitzicht op mooi weer anders is er in dit complex echt niets te beleven.