287 beoordelingen voor Aparthotel Lanzaplaya in Puerto Del Carmen Lanzarote

Lanzaplaya

3 sterren
8.0
  • Animatie
    1.4
  • Appartement
    7.9
  • Eten & drinken
    7.8
  • Faciliteiten
    7.6
  • Hygiëne
    7.9
  • Kamer
    7.7
  • Kamer/ appartement
    7.9
  • Kindvriendelijkheid
    7.3
  • Kwaliteit bedden
    7.1
  • Ligging
    8.0
  • Prijs/ kwaliteit
    7.8
  • Service personeel
    8.1
  • 4 experts: 8.3
  • 283 vakantiegangers: 7.8
287 beoordelingen
  • 9.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer/ appartement
      9.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      10.0
    Kees
    op 27.02.2020:

    prima hotel appertementen

    Fijn weken gehad alles is er netjes en het eten ontbijt was goed
    Maar het avond eten was ook wel goed maar toch wel weinig smaak dit kan eenvoudig worden verbetert maar ik ben geen kok
    en er zit geen drankje bij het diner half pension moet dit extra betalen en dat is jammer per 2 wijntjes is dit toch €5.00 totaal

    Lees meer
  • 8.0
    • Appartement
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Coen
    op 23.11.2019:

    Mooi complex met goede ligging

    Lanzaplaya is een mooi en wat luxer complex, met een goede centrale ligging in Puerto del Carmen. De kamers zijn netjes, slaapkamer is ruim en badkamer is prima. Verder is er een prima zwembad met goede ligstoelen.

    Lees meer
  • 8.0
    • Appartement
      9.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      6.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Anja
    op 07.11.2019:

    Een aanrader voor een zorgeloze vakantie

    Mooi groot appartementencomplex waar we een heerlijke week hebben door gebracht, mede door het goede weer.

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      7.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      8.0
    Olga
    op 26.02.2019:

    zag er goed uit

    Al die trappen viel soms tegen vooral met de kinderen
    alleen was er geen speeltuin voor de kinderen van 3 en 4 jaar en er stonden camping bedjes inplaats van gewone bedden dus moesten de kinderen op de slaapbank in de kamer slapen
    we hadden gelukkig goed weer dus we konden savonds op het balkon zitten

    Lees meer
  • 7.0
    • Appartement
      7.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kindvriendelijkheid
      5.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      8.0
    Leonie
    op 09.09.2018:

    Prima voor logies, niet voor all inclusive

    Prima schone appartementen. Je hebt alleen geen idee wanneer ze schone handdoeken brengen en je kamer komen schoonmaken. Dit is bij ons maar twee keer gebeurt in een week. Het ontbijt was prima. De rest was stuk minder. Bij de lunch was er nagenoeg geen brood meer te krijgen en elke dag hetzelfde. Het diner was ook altijd hetzelfde maar dan net iets anders gepresenteerd. Vaak ook niet warm. Qua drank zat er ook niet veel bbij in. Cocktails moet je voor bijbetalen en mixdrank is er bijna niet te krijgen. Ligging was perfect.

    Lees meer
  • 8.0
    • Appartement
      10.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      10.0
    • Kwaliteit bedden
      9.0
    • Ligging
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      9.0
    Wim
    op 28.01.2018:

    aan te bevelen

    De acht dagen in Lanzaplaza zijn ons goed bevalen. Eten was gevarieerd en goed verzorgd.

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      2.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      9.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      9.0
    Gertjan
    op 08.11.2017:

    Prima hotel

    Hotel was prima, alleen er werd flink verbouwd. Er zou alleen geschilderd worden, maar we hebben tot de laatste dag van de vakantie geen schilder gezien. Er werd flink geboord en getimmerd de hele dag.

    Lees meer
  • 6.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Faciliteiten
      4.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer/ appartement
      3.0
    • Kindvriendelijkheid
      3.0
    • Kwaliteit bedden
      3.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      9.0
    Johan
    op 01.09.2017:

    Plaats met vele uitgangsmogelijkheden

    Plaats heeft vele winkeltjes. Verder veel eetmogelijkheden en bars. Daaronder ook diverse die je snel voorbij loopt. Het strand is op sommige plaatsen zeer groot en breed en op andere plaatsen zeer smal. Strandbedjes en parasol zijn fiks aan de prijs, €12 per dag. Hotel Lanzaplaya moet het hebben van de mensen die er werken. Ze zijn vriendelijk, maken lange dagen en werken keihard. Het hotel zelf is ruim 30 jaar oud en moet nodig gemoderniseerd worden. Het is passend voor 2 personen per kamer. Met 3 of 4 personen (zoals wij met kinderen) is eigenlijk niet geschikt. De badkamer is gedateerd en de douchebak stond op instorten. De kamers hebben geen airconditioning en dat was een heel groot gemis. Zelfs standaard geen ventilator. Wij hebben er 2 tegen betsling gehuurd. Niet goedkoop. Verder vonden wij slecht het ontbreken van gratis wifi. Daar moest fors voor betaald worden. €35per toestel voor 2 weken. Eten is redelijk gevarieerd, maar de kwaliteit is niet meer dan redelijk. Schoonmaak van de kamers matig tot onvoldoende. De mensen in de lounge dien hun werk naar behoren. De zwembaden zijn niet erg groot en het water zag er ondanks alle zorgen en installaties niet al te helder uit. Animatie zeer beperkt.

    Lees meer
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 36
  • Anja
    op 07.11.2019:

    Met name het eten is fantastisch. Veel variatie en alles zeer smakelijk, zowel ontbijt, lunch als avondeten. Ook à la carte eten is een aanrader, hoewel daar de gerechten wat snel na elkaar geserveerd werden.

  • Olga
    op 26.02.2019:

    Mooi hotel dicht bij de boulevard maar niet geschikt voor kleine kinderen want die hebben daar niks

  • Leonie
    op 09.09.2018:

    Prima voor logies of eventueel ontbijt. All inclusive is een dikke afrader!

  • Gertjan
    op 08.11.2017:

    Er zou alleen schilderwerk verricht worden alleen dit was niet het geval. Zorg dat men goed op de hoogte is van deze werkzaamheden.

  • Johan
    op 01.09.2017:

    Opknappen hotel en kamers. Airconditioning. Free wifi.verbetering kwaliteit eten. Animatie.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 32