Hyde Park Lane reviews

Verduijn
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Villa Leo no 5

Een gemakkelijk toegankelijke villa met de rolstoel. Het complex ligt rustig en is goed bereikbaar met een auto. Ruim terras met zwembad. Het zwembad is alleen via een trap toegankelijk. Zowel het overdekte buitenterras als de toegang tot het woongedeelte is goed bereikbaar. De villa is ruim. Een badkamer met bad en één met regendouche. De keuken heeft het nodige servies, maar er zijn slechts twee pannen, een hele grote en een melkpannetje. Het hotel biedt elke avond een lopend buffet, erg lekker eten en ruime zitplaatsen. Aardig personeel en de receptie is altijd bemand. Om de dag wordt de hele villa schoongemaakt en het bed verschoond👍🏻👍🏻

Rene
Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Prima studio en een heerlijk zwembad

Studio is ruim genoeg en heeft een lekkere plek (grote bank) om binnen te zitten. Het bed is hard maar vonden wij prima. De douche is echt lekker. Iedere twee dagen heb je schone handdoeken en komen ze jouw studio schoonmaken. Het ontbijt is fantastisch. s avonds eten is redelijk goed. De stoelen van je terras zitten niet echt lekker. Maar wij lagen graag bij het zwembad waar altijd keuze uit een ligbed was.

Leusink
Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Prima top locatie

Prima verblijf bij Hyde Park Lane, eten top. Wij hadden een mooie studio, klein maar alles zat er in. Gelijkvloers dus ook voor minder valide mensen top. Goed onderhouden tuinen. Zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Mooie villa

We zaten in een van de villa’s van High park lane met onze zoon. Dit was een enorme uitkomst met een jong kind. Er was een fijne tuin rondom het huisje, die afgesloten kan worden met een hek. Heel handig ivm het zwembad dat er staat, maar de omheining zorgt er ook voor dat je minder last hebt van de wind. Er werd om de dag schoon gemaakt. Het avond is gevarieerd met ieder wat wils. Het is niet altijd heel warm, maar zeker lekker. Het personeel is vriendelijk voor de kinderen. Wij zouden er zeker terug gaan.

De Vries
Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Lekker relaxen.

Castelijns
Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

vakantie lanzarote

een hele fijne week vakantie genoten op hyde park lane, is zeker voor herhaling vatbaar. Alles was perfect, het weer de locatie en het park, kon niet beter.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Toplocatie

We komen hier bijna elk jaar, we verbleven in elk type bungalow villa Hebben bij deze villa wat gebreken gehad maar werden daarna gerepareerd of verholpen, zeer tevreden hierover, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ligging paar honderd meter van de boulevard strand

Laatst bijgewerkt: 28 januari 2024

Fijn hotel, heel netjes onderhouden en heerlijk appartement waar om de dag je handdoeken worden verwisseld.

Heel fijn was dat je een appartement had met om de dag verschoning van de handdoeken, alles werd weer even netjes aangeveegd en bedden opgemaakt. Bij het zwembad kun je, handdoeken lenen tegen een borg maar die krijg je weer terug als je ze weer terugbrengt en er zijn genoeg beddn. Het hotel is goed onderhouden en schoon ook de toiletten bij het zwembad worden geregeld schoon gemaakt. Personeel is vriendelijk en het buffet is divers, maar niet altijd even warm helaas.

Heerlijk verwarmd zwembad
bungalow