Lanzarote Village reviews

Laatst bijgewerkt: 2 april 2024

Middelmaat

Het hotel heeft wel een opknapbeurt nodig , geen afzuiging op de badkamer , zeer hinderlijk. En het poetsen van de kamer kan absoluut beter , onder het bed was zeker al 2 mnd geen stofzuiger geweest en de badkamer de randen waren zwart … eten was na 3 dgn steeds hetzelfde weinig variatie… voor ons niet van herhaling vatbaar..

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2024

Fijne accomodatie

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Net en goed hotel met rustige ligging

Zeer schoon, vriendelijk personeel en goed eten. Direct aan het strand, waar je wel bedjes moet huren

Huijssoon
Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Kleinschalig en goed verzorgd

Kleinschalige, rustige accomodatie. Geen geschreeuw van instructeurs voor aquagym bij voorbeeld. Eten heel goed en gevarieerd. Kamers en rest hotel schoon en verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Genieten van het vroege voorjaar

Wij verbleven Village Lanzarote, om te genieten van het vroege voorjaar. In de zon om mooie wandelingen te maken.

Fam Kranenburg
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Een uitstekend hotel, ruime kamers en vlakbij het strand

Dit hotel is een aanrader. Ruime kamers, dagelijks wisselen van handdoeken. Towel-service voor bij het zwembad, je kan je eigen badlakens thuislaten want je kan elke dag schone badlakens ophalen. Half pension met zeer uitgebreid buffet bij het ontbijt en diner. Alles is zeer schoon. Via twee zijdeuren kom je direct uit op de boulevard en het strand. Zeer ruime kamer met bank en tv. De wificode is slechts voor 1x apparaat, wij konden NL-TV kijken via mijn laptop en een hdmikabel naar het TV scherm. Brede bedden van 100cm breed. Koelkastje op de kamer. Veel ouderen, ik zou hier niet met kleuters en pubers naartoe gaan. Groot balkon.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Hotel Lanzarote Village

Goed en helemaal gerenoveerd hotel met een uitgebreide en zeer smakelijk ontbijt, lunch en diner. Echt een hotel waar je graag nog eens terugkomt.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Gezellig en goed verzorgde accommodatie

Het Lanzarote village hotel waar wij verbleven was een mooie locatie nabij het strand, het weer was goed, de bezienswaardigheden welke wij bezocht hebben waren top, om kort te gaan ff lekker een weekje er tussen uit. Met betrekking tot het hotel was de medewerking van letterlijk alle medewerkers op alle fronten meer dan goed, het eten in buffetvorm was bij het ontbijt en de lunch prima, maar bij het diner was helaas niet alles warm wat niet ten goede kwam aan de smaakbeleving. De kamers waren netjes en voorzien van alle benodigdheden, goed matras, badkamer netjes en oke, kortom een prima en gastvrije lokatie !!!!

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Prima

Vriendelijke medewerkers, prima eten, schone kamers !

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Lekker uitgewaaid en van de zon genoten.

Ruime kamer met ruim balkon en zeezicht. Erg druk in de eetzaal. Het eten was prima, veelzijdig en wisselend buffet. Als je niet van wind houd is dit geen goede bestemming. Hotel is geschikt voor rolstoelers en mensen die slecht ter been zijn. Winkeltjes en horeca zijn dichtbij en de meesten zijn de gehele dag geopend. In het nabij gelegen Arrecife is een middagsluiting. We hebben een fijne week gehad met aangename temperatuur van 21 graden. De fraaie groene Alexanderparkieten die er zaten kwamen uit de hand een appeltje mee eten. De dierentuin is op loopafstand en zeer de moeite waard om te bezoeken als je van dieren houdt. Bij ons vroege vertrek konden we eerder ontbijten en dat was fijn.

Zicht op zee recht vooruit