Floresta reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Leuk appartement in dit Hotel.

De kamer bleek een appartement te zijn waarin je ook beperkte kook mogelijkheden hebt. Mooi zwembad met voldoende ligruimte en ligbedden. Eten was goed en smaakvol met enige variatie daarin.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Perfecte locatie, netjes appartement/hotel

Dicht bij strand en boulevardje. Mooi zwembad, alles goed en netjes onderhouden. Schoonmaak perfect.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Ruime kamers

Veel bejaarde mensen, eten was lauw en iedere dag wel hetzelfde. Kamers groot en fijne bedden. Ligging was goed. S avonds ook weinig te doen met de entertaiment. Geen gezelligheid. Overdag was t ook heel stil.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

2e keer geweest

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Een goede ligging en prijs kwaliteit

Het is een fijn apart-hotel. Wij zaten in het naastgelegen gebouw. Via het hoofdgebouw loop je via 2 poorten naar het andere naast gelegen gedeelte. Wij zaten vlakbij een speeltuintje, wat fijn was voor onze peuter. Dit gedeelte was een een rustig stuk. De kamers zijn wat opgeknapt (geverfd). De airco is wel verouderd (draden gingen zichtbaar en wat los), maar werkte prima. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 peuterbad. Het tweede volwassen zwembad ligt in het andere gedeelte. De zwembaden waren prima qua temperatuur in Februari. Het avond eten was iedere dag afwisselend in een thema, dit was prettig. De kwaliteit was goed voor een buffet vorm. De zaal is wel gehorig en ongezellig. Het personeel is vriendelijk en wanneer je iets vraagt/doorgeeft denken ze met je mee en regelen ze het meteen. Wij hebben er een fijne vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Prima accommodatie

Niets op aan te merken waarom dit maar 3 sterren heeft is mij een raadsel.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Goed verblijf

Er wordt dagelijks schoon gemaakt. Vriendelijk personeel. Veel keuze bij de buffetten.

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2024

Wij hebben genoten!

De locatie was uitstekend. Schoon en goed verzorgd. Vriendelijk personeel en dagelijks een gevarieerd menu. Vooral het grote zoutwater zwembad was een succes.

Laatst bijgewerkt: 23 december 2023

Top, goede locatie en fijne verblijven

Leuke appartementjes met voldoende privacy als je de juiste ligging hebt, proper en fijne, vriendelijke service.

uitzicht vanaf appartement