Floresta reviews

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Ton

Fijne vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Floresta, onze favoriete accomodatie!

We komen hier al sinds 2009 en we zien ieder jaar mensen terugkomen naar deze accommodatie. Ze hebben heel veel vaste gasten. We zaten nu halfpension en het eten is zonder meer goed. In het verleden hebben we ook vaak alleen het appartement gehuurd. Dan kookten we zelf. Voordeel hiervan is dat je groentes en vlees kan krijgen die lekkerder smaken als in Nederland. Het nadeel is het gestudder op een tweepits kookplaat en de slechte kwaliteit koekenpan. Je zit ver van het bruisende centrum en dat vinden we helemaal niet erg.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Prima week in Floresta

Voor de vierde keer hebben we weer een prima week gehad in appartementencomplex Floresta. Prachtig zwembad en mooi appartement dat iedere dag schoongemaakt werd. Inclusief uitgebreid ontbijtbuffet.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Leuk appartement in dit Hotel.

De kamer bleek een appartement te zijn waarin je ook beperkte kook mogelijkheden hebt. Mooi zwembad met voldoende ligruimte en ligbedden. Eten was goed en smaakvol met enige variatie daarin.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Perfecte locatie, netjes appartement/hotel

Dicht bij strand en boulevardje. Mooi zwembad, alles goed en netjes onderhouden. Schoonmaak perfect.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Ruime kamers

Veel bejaarde mensen, eten was lauw en iedere dag wel hetzelfde. Kamers groot en fijne bedden. Ligging was goed. S avonds ook weinig te doen met de entertaiment. Geen gezelligheid. Overdag was t ook heel stil.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

2e keer geweest

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Een goede ligging en prijs kwaliteit

Het is een fijn apart-hotel. Wij zaten in het naastgelegen gebouw. Via het hoofdgebouw loop je via 2 poorten naar het andere naast gelegen gedeelte. Wij zaten vlakbij een speeltuintje, wat fijn was voor onze peuter. Dit gedeelte was een een rustig stuk. De kamers zijn wat opgeknapt (geverfd). De airco is wel verouderd (draden gingen zichtbaar en wat los), maar werkte prima. Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 peuterbad. Het tweede volwassen zwembad ligt in het andere gedeelte. De zwembaden waren prima qua temperatuur in Februari. Het avond eten was iedere dag afwisselend in een thema, dit was prettig. De kwaliteit was goed voor een buffet vorm. De zaal is wel gehorig en ongezellig. Het personeel is vriendelijk en wanneer je iets vraagt/doorgeeft denken ze met je mee en regelen ze het meteen. Wij hebben er een fijne vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Prima accommodatie

Niets op aan te merken waarom dit maar 3 sterren heeft is mij een raadsel.

uitzicht vanaf appartement