Plus Fariones Suite reviews

9,7
9,8

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Korte vakantie (6 dagen)

Goed verzorgd,badjas en slippers in de suite Uitzicht op zee,rustige accomodatie Gelijk aan het strand, mooie strand Eten is goed en goed wisselend Aanrader voor de iets oudere mensen,voor kinderen niet echt

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Erg goed

Wij hadden een suite met een eigen terras aan het strand. Met eigen ligbedden. Eten uitstekend.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Plus fariones suite

Wij hebben genoten van ons verblijf het is een prachtig hotel vriendelijk personeel goed ontbijt. tip er is een grote pakeergarage voor het hotel wij hadden gekozen om fietsen te huren je kunt er prachtig fietsen er ligt een fietspad van 25 km langs de zee. wij hadden gekozen voor geen transfer en een taxi genomen vanaf het vliwegveld de kosten waren nog geen €20.=

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Een zalig weekje Lanzarote

Een prachtig recent gerenoveerd **** sterrenhotel voor een ietwat ouder publiek, met correcte bediening, een zalig uitgebreid ontbijt, een middagbar en een buffetrestaurant voor diner. Het hotel heeft zowat alle faceliteiten die je kan indenken, mooie pools, prachtig uitzicht over de zee, verfrissende zeebries, solarium, fitness, ... De kamers zijn zeer verzorgd, met goede bedden, inloopdouche en salon, WIFI en tv (voor als je het echt niet laten kunt).

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Heerlijk

F8jne rustige plek waar je de drukte kon opzoeken langs de boulevard

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Lanzarote in februari

Suite hotel uitstekend. We hebben, door dat er een niet aflatende forse wind stond, gekozen om alle diners in het hotel te gebruiken. Geen spijt gehad, was zeer uitgebreid en goed. Nadeel was dat, door gebrek aan openbare parkeerruimte in de buurt, de huurauto in parkeergarage ondergebracht moest worden; was vrij prijzig.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Een superfijn complex.

Een superfijn complex. Prachtig ingericht. En zeer vriendelijke, behulpzame medewerkers die het je naar de zin maken. En dat alles met een glimlach op het gezicht. Ook ligt Plus Fariones ideaal in Puerto del Carmen en aan het strand.

Van Lith
Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Een geweldig verblijf in het prachtige hotel met zwembad enz. enz.

Prachtige suites, mooi balkon met uitzicht op de oceaan, fijn restaurant met goede bediening en een geweldig lopend buffet tijdens het ontbijt. Prima bedden bij het mooie zwembad. Geweldig personeel en alles wordt boven verwachting bijgehouden. De ligging van het hotel is perfect en is er veel privacy. "EEN WARE AANRADER.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Zeker een vermelding dat alle personeel erg vriendelijk en behulpzaam is!