R2 Bahía Kontiki Beach Apartments reviews

Laatst bijgewerkt: 8 april 2024

Blij in Bahia Kontiki

Prima locatie; prima verblijf; prima ontbijt; vriendelijke mensen; prima ligging

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Prachtige vakantie! Top geregeld van A tot Z!!

Je hebt van die vakanties dat alles klopt. we hebben kunnen genieten van een reis naar Lanzarote. Het hotel is prima en de omgeving prachtig! Mooi sfeertje en lekker oa. kunnen genieten van een wijntje bij een wijnproeverij. Het mooie weer, stranden en de Antlantische oceaan. Tot volgend jaar! Deze reis super leuk en vlot geregeld door D-reizen. Zeker voor herhaling vatbaar.Bedankt!

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Appartementen op toplocatie

Een top appartementencomplex met vriendelijke bediening. Om de 2 dagen schone handdoeken en handdoek voor naar zwembad of de zee. De zee op 250 mtr, echter wel een klim van 100 mtr, dus ongeschikt voor mensen met loopbeperking. Ontbijt was prima met elke dag een ander thema. Ruime kamers en alles was in top conditie. Enige minpunt die handdoeken al om 7 uur op de ligbedden....

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Prima appartement

Klein en lieflijk complex. Altijd voldoende ligbedden. Ontbijt bevat alle basisproducten incl livecooking. Wifi niet stabiel

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Prima accomodatie

Prima ligging bij boulevard en strand. Alle voorzieningen nabij, zoals shops,restaurants, cafés, bushaltes. Wel rekening houden met hellend terrein (dus flink traplopen)

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2024

prima verblijf

goed verblijf gehad, nette appartement , alles is schoon en netjes

Laatst bijgewerkt: 12 januari 2024

Alleen maar lof

Goede rustige locatie midden in het centrum. Ruim en schoon appartement met mooi uitzicht op de zee en op en ondergaande zon. Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers. Geweldig ontbijt. Prettige zachte bedden bij het zwembad en in het appartement. Monica bij de receptie is een schat en enorm behulpzaam. Kregen nog ontbijtpakketje mee, toen we 8.00 uur moesten vertrekken naar het vliegveld.

Laatst bijgewerkt: 18 december 2023

Geweldige Accommodatie, ruim en netjes

We waren blij verrast toen we arriveerden. Wat een mooi complex gelegen op een heuvel. Het complex ligt tegen de heuvel aan, hierdoor is het verdeeld in 4 woonlagen. Wij zaten in de onderste woonlaag, dit was fijn want dan hoefde je niet steeds de steile heuvel op naar je appartement. Het appartement was voor 2 personen erg ruim. grote kamer met bank en eettafel. Ruime slaapkamer en luxe badkamer. Op beide kamers hangt een tv, in de kamer met Google tv, dus voor netflix, prime enz. Airco is aanwezig, gaat wel uit als je de kamer verlaat. Om naar het zwembad te gaan moet je 3 trappen op, zo ook voor de receptie, bar en restaurant. Het zwembad is gevuld met zoutwater en is schitterend aangelegd. Op het zonneterras heb je prachtig uitzicht over zee. Er zijn een ruim aantal ligbedden en zitjes. Al wordt ik niet goed van mensen die de hele dag de handdoek op de bedjes laten liggen en vervolgens aan het eind van de middag nog even komen zonnen. Bij het zwembad zit de hele dag een badmeester. De Barman maakt trouwens heerlijke Mojito's! Het is in het complex ontzettend netjes en de kamers worden om de 2 dagen schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Een klein nadeeltje als je onderin je kamer hebt, deze grenzen aan 2 kroegen vol met engelsen. die graag met veel lawaai voetbal kijken. De kamers zijn wel vrij gehorig, vooral de bovenburen hoor je lopen, stoelen verschuiven en wc's doortrekken. Al met al een top accommodatie en verblijf!

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Fijne vakantie gehad hier

Mooi complex met ruime kamers, helaas deed de airco het niet zo goed.

Toch fijn, sloffen van het hotel.