Beatriz Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

Oud ,wel schoon maar sterk verouderd

Het hotel is sterk verouderd ,het eten is ook vaak hetzelfde ,het was er wel schoon . Voor mij nooit meer

Bol
Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

oud

het is verouderd wel schoon vriendelijk personeel

Daan
Laatst bijgewerkt: 24 maart 2024

Alles goed geregeld

Alles was goed geregeld, van vertrek tot terugkomst. De accommodatie had prima voorzieningen. Ligging zeer centraal en met de auto 5 minuten van het stadje Puerto del Carmen, en maximaal 40 minuten rijden naar het noordelijkste bezienswaardigheid en 40 minuten naar de zuidelijkste bezienswaardigheid. Auto huren kan bij het hotel en is niet duur. Enige nadeel is dat het erg dicht bij het vliegveld ligt waardoor je af en toe de landende vliegtuigen hoort.

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2024

Goed, groot hotel met vriendelijk personeel

Het was een prima hotel schoon en hygiënisch goede ligging ten op zichtte strand maar verder weg van een stadje Puerto Carmen. Elke dag handdoeken wissel

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Tegenvaller

De eerste nacht een kakkerlak in de badkamer. Handdoeken 3e dag nog niet verschoont, bij receptie hierom moeten vragen. Eten lauw en geen variatie, smaakloos, en ik ben wat dat betreft zeker niet moeilijk. Badlaken moet je voor betalen als je daar een schone van wil, nog nooit meegemaakt. Personeel heel vriendelijk bij de receptie en bediening. Wij keren zeker niet terug naar dit hotel.

Van Buijtene
Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Prima hotel, mooie grote kamer, alles netjes. Eten ook echt lekker en netjes. Personeel iedereen keurig verzorgd. De stagiaires de nederlandse heeft ook wel wat. Vlakbij een prachtige boulevard langs de kust. Super om daar te wandelen of fietsen. Het vliegveld er vlakbij heeft ook wel wat altijd veel bekijks. Alleen als de wind anders is en ze stijgen de kant op van het hotel wat meer herrie maar dat gebeurd niet zo vaak. En in de nacht vliegen ze niet. Wij hebben genoten . Prima hotel voor een mooie prijs

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

tja...

Ondanks dat ik een lekkere vakantie heb gehad, ga ik niet meer naar dit hotel. All inclusief? 's avonds moest je voor een drankje betalen! Overdag alleen de Poolbar open. Weinig gelegenheid om buiten te zitten. Regelmatig kerosine lucht, je zit dicht bij het vliegveld. Voor de sauna mocht je ook betalen. Deze was wel goed. Alleen geen goede afkoeling. Medewerkers, niet echt vriendelijk wel de Nederlandse stagiaires.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Keurig hotel

Alles wordt netjes bij gehouden

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Prima

Het was er schoon en netjes. Wel liepen er overal hele kleine beestjes. Daar hou ik nooit zo van.

Zwembad
Veel vogels omdat de tussenruimtes open waren met groen en water.