Barcarola reviews

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Fijne plek

Fijne vakantie gehad op een mooie, rustige plek. Snel en goed geholpen bij vragen. Zo hing er alleen vitrage in ons appartement en geen verduisterende gordijnen, daardoor bleef het ‘‘s nachts erg licht en voelden wij ons nogal te kijk zitten. Toen ik vroeg wat er mogelijk was, hingen er binnen een uur overgordijnen! Fijn zwembad met veel plek, uitgebreid ontbijt en mooie tuin. Jammer dat het twee losse bedden zijn.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

mooi appartement.

Alles zag er prima uit, alleen was er geen goede stoel of bank in het appartement en ik miste muziek.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Weekje zon

Accomodatie voldeed, bed ok, inrichting gedateerd, bank wat doorgezakt. Servies minimaal. Erg dicht bij de glasbak

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Perfecte locatie

Van Engelen
Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Heerlijk verblijf

We hebben een heerlijke vakantie gehad en Barcarola Club is een paradijsje. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en fantastische locatie.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Top lokatie

Vriendelijk personeel, schone kamers, uitgebreid en lekker ontbijt. Heel fijn en schoon zwembad

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Heerlijke week gehad!

We hadden een mooi appartement, woonkamer, 2 slaapkamers en een ruime badkamer. Het complex is ruim opgezet en een verrassende oase van rust direct aan de levendige boulevard.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

Genoten

Wat hebben wij hier heerlijke 10 dagen gehad. Het appartement is eenvoudig, maar je verblijft over het algemeen buiten. Op verzoek probleemloos een extra matrasje voor zijn rug gehad. Kregen een fles bubbels voor onze trouwdag op de kamer. Hygiëne staat hier hoog .kamers zeer schoon en iedere dag schone handdoeken, dit zonder ze op de grond te leggen. Het ontbijt is rijkelijk en afwisselend. De bardame was een en al vriendelijkheid.

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Location location, +-

Great pool, quiet paradise in middle of busy area. Beach across street, pool warm and gorgeous. Delicious breakfast with lots of variety. But… twin beds hard as a board, windows must be closed without ventilation due to mosquitoes and, next to glass recycling which is dumped all hours day and night.

Ons uitzicht vanaf balkon