BelleVue Aquarius (ex BlueBay BelleVue Aquarius) reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Heerlijk

Super mooie vakantie gehad. Alles perfect geregeld, van vlucht, transfer, accomodatie tot eten. Het klopte allemaal.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Mooie prijs-kwaliteit-verhouding.

Het appartement heeft een prima locatie! Dicht bij de haven met zijn gezellige restaurantjes met een mooi uitzicht op zee. Het appartement zelf heeft nogal wat achterstallig onderhoud. Gordijnen hangen schots en scheef.....jammer en onnodig. Het appartement was wel schoon!!!

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

eenvoudig appartementen complex dicht bij de haven en de oude stad

ik ben hier voor de twintigste keer in 10 jaar zowel prive als met een groep. helaas gaat het onderhoud van het complex de laatste jaren wat achteruit. vriendelijk personeel Ze spreken vrijwel geen Engels of een andere taal als Spoaans

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Appartementen renovatie toe

Appartement is echt aan renovatie toe. Gerepareerde keuken en badkamer. Beschadigde tegels op de vloer. Restaurant is netjes. Eten lekker en divers. Uitzicht is erg mooi. Nadeel is wel de hele dag dezelfde muziek!

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Armoedig appartement met mooi uitzicht

Prachtige lokatie; dicht bij de haven waar je goed ter been moet zijn. In het complex zijn geen liften. Ons appartement was te bereiken via 11 trappen en we zaten niet op de hoogste verdieping. Buitendeur hing in zijn voegen en ging met moeite open of dicht. Keukenblokje hing van ellende aan elkaar. Afzuigrooster in badkamer was in geen 10 jaar schoongemaakt. Bedden waar veren van in je ribben steken. Uitzicht vansf terras was prachtig. Prima zwembad met goede ligbedden.

Ahsmann
Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Het was weer een prima vakantie

Een wat sobere accomodatie, met uitstekende bedden en een heerlijk balkon met een schitterend uitzicht.

Van Woudenberg
Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Wat gedateerd maar schoon

Het appartement was schoon maar wel erg gedateerd. Wij hadden alleen logies met ontbijt. Dat was goed. Verder hebben we er 1 x gegeten tegen bijbetaling van 10 euro p.p. Het eten was lauw tot koud en wij hebbe verder in de omgeving voor weinig geld heerlijk gegeten. Als je slecht ter been bent is dit geen app. complex voor jou. Het is één en al trappen wat de klok slaat. En ook de omgeving is bij toeren erg steil - straatjes van 13 % - dus daar zitten flinke kuitenbijters bij. Maar als je gaat wandelen er is een heel mooi wandelpad naar het strand en de boulevard met allerhande winkeltjes. Het app. complex heeft ook een winkeltje, daar kochten we water, je betaalde iets meer maar het scheelde sjouwen. Verder het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook zijn er genoeg excursies te doen maar die zijn allemaal erg prijzig. Wij hadden prima weer gemiddeld 25 graden in begin februari. Het zwembad was kouder dan de zee, en duidelijk aan een opknapbeurt toe.

Scheerman
Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

Zeer matig hotel Aquarius

Naar dit hotel gaan we niet meer heen. Het enige mooie was het weer en het uitzicht. Er was geen gratis WiFi, maar 20 euro per toestel. Je moest 4 dagen doen met je handdoek. Veel achterstallig onderhoud in alles. Verder veel trappen lopen in de hotelaccommodatie. We waren blij toe dat we in de avond goedkoper en lekkerder elders konden eten

Laatst bijgewerkt: 20 januari 2024

Gedateerd

40 jaar geleden gebouwd, moet nodig gerenoveerd worden.

Laatst bijgewerkt: 30 december 2023

Gedateerd

Perfecte ligging, echter het complex is zeer gedateerd. Stoelen die van ellende bijna uit elkaar vallen. Wifi moet je betalen, en op je eigen kamer geen ontvangst.

Uitzicht
Appartementen vanaf 3e