Vakantiebeoordelingen Puerto Del Carmen

8.1
    Melanie
    op 07.08.2018:

Een echte badplaats

Een mooie badplaats met een mooie boulevard en veel restaurants. Daarnaast heel veel winkeltjes waaronder kledingwinkeltjes en ook winkels voor parfum.

Sierd
    op 02.08.2018:

Netjes en schoon

Het is eerder een hele lange boulevard met winkeltjes en restaurants door elkaar.

Nico
    op 23.02.2018:

Fantastisch

Prima accommodatie.Aan dé boulevard.
    Schoon., hygiënisch
    Wordt zeer goed onderhouden. Verwarmd klein zwembad met klein peuterbadje.

Chris
    op 14.02.2018:

Goede uitvalbasis voor allerei wandelingen

een goede mix tussen boulevard en winkels liefhebbers en nwandelaar (natuur)

Bert
    op 13.02.2018:

Prima plaats om te verblijven

Er zijn een uitgebreide wandel en fiets mogelijkheden

Hendrina buys
    op 05.02.2018:

Alleen op het hotelterrein geweest en 2 tochten gemaakt

Wij zijn om mijn gezondheidsreden niet in het eigenlijke Puerto del Carmen geweest. Ik kan er daarom geen mening over geven. Ik ben ziek. Mijn man is pas overleden dus ik wilde wel op stap maar anders zouden wij 3 mnd in Portugal geweest zijn. Dit is de 1ste winter in 25 jaar in Nederland. Daar wordt je niet blij van.

Lammy

Gezellige drukte

Vele eetgelegenheden.mooie boulevard om te flaneren.netjes en onderhouden.groot strand.

Harriët de Nijs

Leuk plaatsje

Niet al te grote plaats. Hoofdweg is redelijk druk. Boulevard soms erg druk. Wel enkele restaurants verdwenen, waaronder die aan de boulevard met mooi uitzicht, erg jammer. Zou er graag nieuwe eigenaar in zien. Fijn dat je er niet de restaurants ingetrokken wordt door diverse figuren en dat straatverkopers niet welkom zijn in de restaurants, is zeker een pre.

Puerto Del Carmen is geschikt voor *

Tuesday 21-8 Helder/Zonnig
Wednesday 22-8 Helder/Zonnig

Reisaanbieders voor Puerto Del Carmen

Puerto del Carmen
Puerto del Carmen is gelegen aan de zuidoostkust van het Spaanse eiland Lanzarote. De badplaats ligt ten zuidwesten van de hoofdstad Arrecife en is de bekendste en grootste toeristische plaats van het eiland. Puerto del Carmen bestaat uit een langgerekte boulevard van ongeveer 7 kilometer met daaraan tientallen (toeristen)winkels, restaurants, cafés, terrasjes en uitgaansgelegenheden. Vanaf de boulevard heeft men telkens een mooi uitzicht op het strand en de zee. Het strand bestaat voornamelijk uit lavagrind en dit komt door het overheersende vulkanische landschap op Lanzarote.

Puerto del Carmen is een echte, bruisende toeristenplaats en gedurende het hele jaar uistekend te bezoeken. Door de ‘eeuwige lente’ op de Canarische Eilanden zal de temperatuur vrijwel altijd tussen de 20 en 30 graden liggen. Daarbij regent het vrijwel nooit op Lanzarote en oogt het landschap landinwaarts dan ook indrukwekkend kaal, donker en vol lavagesteente. Er is vrijwel geen hoogbouw in Puerto del Carmen en aan de zuidkant van de plaats bevindt zich een gezellige haven.

Hotels Puerto del Carmen
De accommodaties in Puerto del Carmen bestaan voornamelijk uit kleine tot middelgrote appartementen en hotels. Enkele bekende hotels Puerto del Carmen zijn Floresta, THB Don Paco – Pastilla en Lanzaplaya.

Bekijk hier direct vakantiebeoordelingen Puerto del Carmen, hotels Puerto del Carmen of tips Puerto del Carmen.

Op deze pagina vind je informatie over Puerto Del Carmen. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Puerto Del Carmen? Je vindt hier 33 hotels Puerto Del Carmen en 46 appartementen Puerto Del Carmen. Vrijwel elk hotel Puerto Del Carmen heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Puerto Del Carmen vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Puerto Del Carmen:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Puerto Del Carmen over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Puerto Del Carmen, shoppen Puerto Del Carmen en bezienswaardigheden Puerto Del Carmen. Ook vind je hier eventuele foto’s Puerto Del Carmen en het actuele weer Puerto Del Carmen. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Puerto Del Carmen achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Puerto Del Carmen of een last minute Puerto Del Carmen? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Puerto Del Carmen voor een vliegvakantie Puerto Del Carmen.

• Melanie
    op 07.08.2018:

Het bezoeken van de Timanfaya was er leuk en ik zou zeker een auto huren.

• Hendrina buys
    op 05.02.2018:

Ja, ik zou puerto del Carmen aan vrienden en bekenden aanbevelen. Ik ben niet goed ter been dus op het terrein en de winkeltjes had ik weinig moeite. Dit is mijn leven maar ik ga wel door met reizen. Hotel was goed toegankelijk en airportassistence is noodzakelijk.

• Lammy
    op 27.01.2018:

Er waren heel weinig straatverkopers,houden zo

• Harriët de Nijs
    op 27.01.2018:

Restaurant Trattoria Da Rafaello is prima; heeft ook de beste sangria wat ons betreft en heerlijke barraquito voor niet te duur. Pizza's bij Pinocchio zijn heerlijk, maar sangria moet je daar beslist niet nemen, veel te waterig. Restaurant La Cañada moet je even weten te vinden, maar is ook prima. Heerlijke geflambeerde aardbeien met crêpe. Barraquito is hier echter niet goedkoop.

• Betty
    op 12.12.2017:

Ga gerust een keer uit eten ,indien je all inclusive hebt. Goed en niet duur.