Secrets Lanzarote Resort & Spa reviews

Boersma
Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Het eten is zeker geen 5 sterren waard, omdat het te wisselvallig van kwaliteit is. We hebben van heel lekker tot erg slecht gegeten. We hadden logies en ontbijt geboekt. In de naburige haven zijn goede restaurants. Veel ligbedden bij het zwembad hadden een mankement, dat verdient aandacht.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Echt de 5 sterren waard. Prachtige ligging en de indeling van het hotel is super gaaf!

Mooie plek, lekker dichtbij puerto calero. Mooie haven waar je 's avonds ook lekker kan eten en drinken, als je het hotel beetje beu bent.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2017

Mooi, maar geen 5 sterren

De ligging is prachtig, maar wel afgelegen. Puerto Calero zelf heeft niet heel veel te bieden. Kamers zijn wat ouderwets en mogen wel aangepast aan deze tijd. Niet alle faciliteiten waren beschikbaar, aantal bars dicht. Geen strand en mijn inziens te weinig personeel om alle mensen te bedienen. Het personeel lag het niet aan, allemaal bijzonder vriendelijk. Het hotel is echt prima, maar voor 5 sterren had ik meer verwacht. Vaker 5 sterren gelogeerd in verschillende landen, maar die waren echt beter.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2017

geweldige plek om even te luieren

fijn hotel, hele goede services, uiterst uitgebreid ontbijt, vriendelijke behulpzame, capabele staf etc. kortom niets op aan te merken.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2017

mooi lux hotel

Het is een groot hotel, maar genoeg ruimte. Kamers groot genoeg en overal gelegenheid om lekker te zitten of te liggen.

Laatst bijgewerkt: 25 november 2016

Goed hotel, minpuntje zijn de wachtrijen bij het ontbijt en diner

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2016

Mooi hotel, veel Britten, vriendelijk personeel

Fantastische gevoel aan overgehouden. Als je puur gaat voor zonbeleving dan hoef je dit hotel niet uit. Alles prima voor elkaar!

Het mooie uitzicht achter het hotel.
Voorkant van het hotel zegt al genoeg!