HL Rio Playa Blanca reviews

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2024

Mooie bungalow

Mooi en nette bungalow, alles aanwezig wat je nodig hebt. Schoon en goed onderhouden complex. Een apart 25 meter zwembad wat wel erg koud is. Het eten is hier ook uitstekend.

Mw. J. Lamers
Laatst bijgewerkt: 8 januari 2022

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2020

Schoon, deskundig,aardig personeel,goede ligging.

Hotel heeeft goede ligging, is schoon met deskundig,aardig personeel. Wij hebben buiten all inclusief geen gebruik gemaakt van de andere faciliteiten, omdat dat voor ons niet hoefde. Hebben de vakantie als heel plezierig ervaren.Het Tui-team was dagelijks aanwezig om excursies te kunnen boeken. De app. hebben wij,als digibeten, niet gebruikt.

Laatst bijgewerkt: 15 december 2019

Fijn hotel met aardig personeel

Was prima, behalve de accomodatie voor de animatie

Laatst bijgewerkt: 23 november 2019

Prima hotel voor zowel stellen als families.

Bungalows zijn mooi gerenoveerd. Het eten is nog steeds prima. Vriendelijkheid personeel laat wat te wensen over. Waarschijnlijk gebrek aan personeel, zo te zien werkt men 12 uur per dag. Nog steeds rijen voor de koffiemachine, ook meestal één buiten bedrijf. Ligging prima.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2019

Top HOTEL

echt een geweldig hotel met leuk personeel het is heel mooi verbouwd en het gele park is echt top

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2019

Leuk complex, zeker als je kinderen heb.

Leuk complex. Vooral voor gezinnen met kinderen. Als je wat ouder bent, is het niet echt een rustig park. Strand goed aan te lopen, mits je goed ter been bent. Winkels zijn wel iets te ver, maar goed te doen met taxi of ander vervoer.. Zeker voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

Vreselijk 12 uur per dag kei harde disco (muziek)

We hebben hier heel veel last van de keiharde (muziek) goed om doof te worden, Er over geklaagd, zonder resultaat, want daar ging Hollyday Village over, waar we niets van wisten. Na drie nachten niet geslapen te hebben vanwege de harde geluiden een andere bungalow gekregen. Wij kwamen hier boot onze rust maar ben overspannen thuis gekomen.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Overspoeld door keiharde Disco (muziek)

Teleurgesteld door de keiharde (muziek va n ‘ morgens 10 tot ‘s nachts 1 uur .) en wij zelfs de 3 de nacht tot 2.30 ‘s nachts.Toen een andere bungalow gevraagd en de volgende dag gekregen, daar konden we gelukkig wel slapen.het is een mooi park, goed eten en een leuke bungalow, helaas konden we van de meeste dingen geen gebruik maken omdat we minder valide zijn. We hadden graag beter van het zwembad gebruik willen maken, maar omdat dat haast de hele dag in 3 delen gedeeld was.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Mooi park

Is een mool aangelegd park Ze zijn erg behulpzaam End lanuari nog geen theater was in aanbouw