Sandos Papagayo reviews

Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Verblijf Papagayo Beach Resort

Over het algemeen een mooie locatie, wat ons betreft vonden wij het diner buffet erg matig, en waren dan ook blij dat we konden reserveren bij het andere restaurant op het resort.

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Vakantie

Goed en netjes wat gedateerd hotel vooral de kamer. Prima bedden we hadden zeezicht! Voldoende keuze bij de buffet maaltijden. Het thema restaurant prima verzorgd. De snackbar niet echt gebruik van gemaakt maar was erg netjes. Ruimtelijk door verschillende zwembaden en zonneterassen. Animatie oké. Vriendelijk personeel en Nederlandssprekende bij de receptie

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Goed gemiddeld hotel

+ ligging + buitenterassen + kamer met zicht op zee +\- all inclusive (lekker, maar fruit uit blik) - wellness (jacuzzi te koud, sauna kapot)

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

lekker all inn

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2024

Sandos Papagayo voor 4 nachten

In 1 woord geweldig. Zeer goed en mooi resort, mooi hoog gelegen, kijkt super over de zee uit. Ontzettend aardig personeel, keurige kamers en eten voor all inclusive prima en ze zijn zeer scheutig met de drankjes tot 23 uur.

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Vakantiepret

We hebben ontzettend genoten, goed en schoon hotel. Lekker eten en gezellig personeel. Alles goed geregeld. We komen graag nog een keer terug. Hebben t super fijn gehad.

De Graaf
Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Relax vakantie

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Vakantie

voor de 5 de keer op Lanzarote

Een van de meerdere vlekken in de ‘schone’ en ‘gerenoveerde’ badkamer.
Papagayo beach resort vanaf de boulevard.