Iberostar Selection Lanzarote Park reviews

Dekker
Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Weekje vakantie jan

Aankomst zeer plezierig met welkomstdrankje. Vriendelijk personeel, schoon hotel, prachtige ligging. Elke avond wel iets te doen in het Hotel. geweldig gewoon.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

uitstekend

Het hotel was erg schoon, het eten was heerlijk en de mensen waren daar heel aardig, echt een aanrader voor iedereen die lekker wilt bijkomen.

Laatst bijgewerkt: 21 november 2023

Iberostar Playa Blanca

Super hotel. Uitstekende service

Laatst bijgewerkt: 8 september 2023

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2023

Perfect voor een weekje bijtanken !

Tweede keer in dit hotel omdat je weet wat je krijgt ...

Laatst bijgewerkt: 15 april 2023

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Zeer zeker geen 5 sterren waard

Kamers zeer gedateerd, slecht gepoetst, overal schimmel All in, niet heel gevarrieerd Eten was eentonig

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2020

perfecte plek voor een verblijf

IBEROSTAR is voor ons een perfecte plek.We hebben alles kunnen doen wat we gepland hadden. Huurauto was perfect. aflevering en inlegveren ging volgens het boekje.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Super leuke vakantie gehad.

Super leuke vakantie gehad. Goed hotel; grote en luxe kamer met balkon met uitzicht op zee. Kamer werd goed schoongemaakt en ze kwamen aan het einde van de dag nogmaals langs om schone handdoeken aan te bieden. Toen ik jarig was kreeg ik een fles champagne en gebakjes. Heel spontaan. Ook het eten is goed. Uitgebreid buffet en vooral het vlees en de vis die ze op de bakplaat bakken is heerlijk. De avonden is er altijd wat te doen. De shows die werden gegeven waren erg leuk. Zowel voor kinderen als voor volwassenen. Ook in de middag waren er allerlei activiteiten. In de omgeving is genoeg te doen. Strand is 2 minuten lopen en exact naast het hotel bevind zich een supermarkt, auto/scooter/fiets verhuurder, nagel- en haarsalon, een duikcentrum etc. Binnen 10 minuten lopen ben je in het centrum met volop winkels, restaurants een strand etc. Onderweg kom je voorbij allerlei loketten waar je excursies kan boeken. We hebben o.a. op de zee gevist wat erg leuk was. Ook hebben we een eilandtour gedaan en zijn we o.a. langs de vulkanen gereden. Kortom een hele leuke vakantie gehad en ik raad Lanzarote en het hotel dan ook zeker aan aan andere mensen.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2019

Pure verwennerij

Klasse hotel, als je hier iets te kort komt dan ligt het aan jezelf ;-)