H10 Timanfaya Palace reviews

4,9

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2023

Rustig hotel aan einde boulevard

Rustig hotel, binnen voorzien van alle gemakken buiten door de opbouw van het binnenterrein minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn al met al prima hotel.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2023

Netjes hotel.

Hotel is netjes en schoon. Suite die wij hadden was groot en voorzien van alle gemakken. Kamermeisje kwam elke dag rond 17:30 met chocolaatjes langs en de vraag of we nog nieuwe handdoeken nodig hadden. Jammer dat het eten matig was. Vaak niet heet meer en veel hetzelfde. Personeel van de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam.die verdienen echt een pluim!

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2023

Engelse enclave

Redelijk hotel, veel te duur voor wat je krijgt. In omschrijving stond net dat de kamer in kelder zat, heb voor 80 euro moeten upgraden

Laatst bijgewerkt: 28 november 2022

Luxe hotel op prachtige plek

Mooi hotel op goede pl er k, goed bijgehouden. Eten in overvloed en genoeg ruimte in het restaurant. Helaas geen mogelijkheid om buiten te eten. Daarnaast veel vlees, vegetarisch aanbod beperkt.

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2022

Prima hotel voor oudere mensen

Hotel is gericht op ouderen. Geen sfeer ‘s avonds, geen gezellig terras buiten. De bar binnen is saai; er wordt voornamelijk klassieke pianomuziek gespeeld. Tevens de “discotheek” is gericht op ouderen met als voorbeeld muziek van Elvis Presley. Het buffet is eentonig, weinig keuze in vlees, soms taai. Rauwkost en voorgerechten zijn vaak hetzelfde. De kamers zijn uitstekend. Zwembad is ook prima, alsmede de ligging.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2022

Klantvriendelijkheid XXL

Hier begrijpen ze hoe je een hotel moet runnen. Voor iedereen aandacht, niets ontgaat ze, service XXL. Het ontbijt en diner (wij hadden half pension) waren top, grepen nooit mis, alles even lekker en van hoge kwaliteit. Prima kamers en goede bedjes bij het zwembad. Compliment: eerste hotel waar is geweest ben waar alle mannen in de avond in een lange broek liepen conform beleid. Echt super want ik heb het wel eens anders gezien.....

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2022

Mooi schoon hotel

Een geweldig mooi,schoon hotel ,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel top

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2022

Keurig verzorgd hotel

Prima hotel kort aam zee en ventrum op loop afstand

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2020

Prima hotel, ideale ligging

Hotel ligt goed voor wandelaars.Dit is een irritante enquête er wordt een paar keer hetzelfde gevraagd.U vraagt alleen naar het hotel en niet naar de rest van de georganiseerde reis. Daar is nog wel het een en ander te verbeteren

Laatst bijgewerkt: 5 november 2019

Een hotel om zeker naar terug te gaan. Echt een aanrader.

Eerste keer dat we er geweest zijn,is zeker een aanrader,en alles was prima.Straalde vooral rust uit.

Hotel
Timanfaya palace