H10 Lanzarote Princess reviews

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Hotel

Mooie ligging, heel schoon, vriendelijk personeel en heel lekker eten, zo mooi eenpersoons gerechten, heel mooi en heel lekker.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Heel fijn hotel op mooie locatie

Het hotel en vooral de locatie (vlakbij strand, boulevard, winkels en eetgelegenheden) is een aanrader. Vriendelijk personeel, vooral naar kinderen toe, nette kamers en genoeg te doen. We hebben een fijne tijd gehad hier. Wat we wel heel jammer vonden was dat het kinderbad met glijbaan werd gerenoveerd, daar waren we niet van op de hoogte en dat was 1 van de redenen waarom we voor dit hotel gekozen hadden, maar hier hebben we dus geen gebruik van kunnen maken.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Zorgeloze dagen

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

Matige accomodatie, heerlijke vakantie

Opzich een keurig hotel. Overigens de kamer/badkamer waren smerig en oud.. vieze kitnaden etc.. personeel heel aardig, eten ook wel goed. Op een "slechtweer" dag weinig te doen in het hotel of in de buurt. Boulevard en zee lekker dichtbij! Dit hotel heeft 4 sterren maar ik heb me echt afgevraagd hoe en hotel met 3 sterren er dan uitziet.. Toch hebben we een heerlijke vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2024

Uitstekend verblijf

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2023

Duidelijk een aanrader

Schoon; mooie kamer met balkon; goed en uitgebreid buffet; mooie zwembaden met voldoende ligstoelen; goede ligging bij wandelpromenade langs het water.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2023

Prima Hotel

Een prima hotel waar we al 9 jaar verblijven. Zeker aan te raden.

hotel in de avond
Op terrein hotel