H10 White Suites reviews

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Fijn kleinschalig hotel op prima locatie.

Dit hotel is kleinschalig en adults only en ligt dicht bij een mooi strand, voor ons heel fijn.

Laatst bijgewerkt: 18 november 2023

Prima, maar aan een verbouwing toe

Kamers waren ruim. En een gevulde minibar! Fijn dat er ook een koffiezetapparaat op de kamer staat en je pantoffels en een badjas krijgt. Airco werkte niet goed, bedden erg hard (vraag om 2 toppers op je bed!) Als je doucht, loopt de halve badkamer vol water. Ook de meubels in de kamer waren smerig, vies en oud. Het gehele hotel zou gerenoveerd moeten worden. Alles is oud, kapot. De houten trap naar de houten verhoging is ronduit gevaarlijk. De leuningen zitten volledig los. Tegels in het zwembad vallen bijna van de wand af. Entertainment is in november erg karig. Bijna alleen maar muziek en allemaal hard rock. Savonds alleen entertainment van 21:00 tot 22:00. Daarna niks meer, terwijl de bar open is tot 00:00. Eten is niet heel uitgebreid, ontbijt is iedere dag hetzelfde. Avondeten varieert wat meer. Sushi-avond was heerlijk!! Het restaurant is te klein en ongezellig, één grote ruimte. Personeel in het restaurant werkt super hard, net als bij de bar buiten. Personeel is erg vriendelijk. Bediening is erg goed. In het restaurant moeten ze bijna rennen, het hotel zou meer personeel moeten aannemen. Ze moeten er veel te hard werken joh. Cocktails zijn fantastisch. Alle merken zijn inclusief als je all inclusive hebt, dus zeer lekkere drankjes. De lunch van het buffet is slecht, ik raad aan om te lunchen bij het zwembad-restaurant. Veel gezelliger en lekkerder eten. In november waren er veel Engelsen. Gemiddelde leeftijd is 65+ dus daar zullen ze de entertainment op aangepast hebben. De kussens op de ligbedden zijn lekker zacht en confortabel. Reserveren van de bedden mag niet, maar doet iedereen en er wordt niks aan gedaan. De badmeester legt uiteindelijk een blokje bij een gereserveerd bed neer met een tijdstip, maar hij heeft nog nooit een handdoek van een bedje afgetrokken. Deze vent doet er niks aan. Erg storend. Trek die handdoeken er gewoon vanaf. De tuinen worden netjes onderhouden en we werden bij aankomst vriendelijk naar onze kamer gebracht. Mijn partner en ik hebben een leuke vakantie gehad. Maar we zouden niet opnieuw naar dit hotel gaan. Het is veel te duur voor wat je krijgt.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2022

Kleinschalig mooi hotel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi en opgeruimd hotel en het eten is zeer gevarieerd en lekker. Leuk zwembad alleen het reserveren van handdoeken op de ligbedden vind ik jammer! Genoeg vertier. Veel Engelse mensen. De kamer was zeer ruim met een zeer goed en groot 2 persoonsbed. Badkamer prima met inloopdouche.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2022

Fijn Adult only hotel. Heerlijk rustig.

Prima Hotel. Een aanrader. Mooi aangelegde en nette tuin. Wij maken altijd gebruik van een H10 hotel en zijn altijd tevreden. Zeer vriendelijk (hard werkend) personeel. Jammer dat ook hier de hotelgasten actief hun handdoek al vroeg op de bedjes leggen. Gelukkig maakte de badmeester hier voor 9uur korte metten mee!! Ondanks (voor ons gestoorde gedrag) hadden wij hier een fijne vakantie.

Laatst bijgewerkt: 12 november 2021

mooi complex, adults only, minpunt dat er helaas te weinig bedjes en parasols zijn wat resulteert in handdoekje leggen waar niet tegen wordt opgetreden. heel veel keuze loopafstand strand en boulevard met wat winkeltjes en horeca brede, goede bedden modern, netjes helaas te weinig personeel waardoor ze keihard werken. maar super klantvriendelijke mensen!

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2020

Prima hotel, alles aanwezig, vriendelijk personeel

Mooi, goed onderhouden hotel. Ruime kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. All inclusive is ook werkelijk ALL inclusive. Het hotel zat wel helemaal vol, dus wel wachttijden bij het restaurant tijdens de maaltijden. Restaurant erg volgepropt met tafeltjes. Personeel deed er wel alles aan om de wachttijden te beperken. Eten altijd vers, volop keus en prima klaargemaakt.