Elba Lanzarote Royal Village Resort reviews

Hr. A. Mesker
Laatst bijgewerkt: 20 december 2022

Eten matig

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2022

Zeer netjes, ruim hotel. Zeer tevreden met oudere en jongere kinderen. 10 min lopen naar de haven via nieuwe weg, klein gezellig centrum. Prima vertoeven in deze krokusvakantie.

Familie Hooijmans
Laatst bijgewerkt: 10 november 2021

Mooi resort ! Mooie huisjes (1 huisje waren 4 appartementen). Best n groot resort maar doordat t geen hoog gebouw was had je t niet echt in de gaten. Super mooi zwembad / baden. Goed geregeld qua maatregelen Covid. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Half pension voor ons echt voldoende qua eten en drinken. Zowel s morgens als s avonds uitgebereid buffet. Afstand tot strand en winkeltjes echt goed te doen qua wandelen. Aanrader !!!!!

Laatst bijgewerkt: 30 september 2021

fantastisch genoten

super net hotel met vriendelijk personeel en prachtig zwembad. prachtige grote kamer en netjes onderhouden

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2020

schoon, vriendelijk en goede accomodatie

Elba is een uitstekende basis om van alles op het eiland te ontdekken, je heb dan wel een huurauto nodig, Het hotel zelf was prima op het eten na, dit was slecht, koud, uitgedroogd en voor gebakken.

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2020

Mooi hotel vriendelijk personeel en voor ieder wat wils

Ook fijn dat er een adults only gedeelte was. Ook onze aangepaste accommodatie was goed geregeld.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2019

Mooi hotel

Mooi en netjes hotel. De mensen die er werken zijn vriendelijk. Het eten was redelijk wel keuze genoeg maar ik heb s middags liever ook brood als warm eten. Het eten voor de lunch was beter voor het avond eten geweest.

Laatst bijgewerkt: 24 november 2019

Een mooi resort

Het resort is netjes en de mensen zijn vriendelijk. We hebben lekker gegeten, ieder dag veel variatie. Voor ieder wat wils. Het ligt alleen wel 10 min van een strandje verwijderd met kinderen dan weer lastiger, maar daarin tegen een super leuk zwembad bij resort. De ligging is prima je loopt zo richting het centrum over een leuke boulevard. Met restaurantjes en winkels.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2019

luxe resort

de huisjes kunnen ver van het hoofdgebouw met eetzalen en entertainment liggen dit zou beter vermeld moeten worden in de reisgids of door het reisbureau