Santa Rosa reviews

Laatst bijgewerkt: 3 februari 2024

Prima

Netjes simpel appartement

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Santa rosa een geweldig apartement Alleen heel jammer dat er alleen Engelsen zitten Dus voor ons geen santa rosa meer

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Prima vakantiebestemming

We zijn hier een week geweest en hadden het super naar onze zin. Goed verblijf, lekker eten en vriendelijk personeel. We konden zo naar het strand lopen, de straat over en een klein stukje lopen en we waren er. Daar liep een boulevard naar het centrum toe.

Laatst bijgewerkt: 12 april 2019

Mooi complex!

Goede faciliteiten, vriendelijk personeel, kleinschalig!

Laatst bijgewerkt: 15 september 2018

Leuke plek

Leuk appartement, goed eten, vriendelijk personeel. Alleen is er een pakje sigaretten uit mijn slof op de kamer gejat, wat ik erg jammer vind. Het lag ook verder van het 'centrum' af dan gedacht. Verder geen op of aanmerkingen

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2018

rustige omgeving

goed vertoeven, voldoende rust , appartementen zijn prima, wat verouderde meubels....aardig personeel

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2018

mooie fijne locatie met veel faciliteiten en goed eten

Een aanrader Vriendelijk personeel mooi goed onderhouden appartementen. Gevarieerd eten . Goede sportfaciliteiten.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2018

65 plus hotel

Als gezin voel je je niet thuis. Voor mijn kind was er geen animatie. Terwijl ik daar vanuit ging

Laatst bijgewerkt: 23 januari 2018

vriendelijk en rustig

Mooi laagbouw complex, met goede voorzieningen en buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel in alle afdelingen. Voor ons belangrijk: goede bedden en heerlijk eten.

Laatst bijgewerkt: 27 november 2017

Vriendelijk maar slechte locatie

Leuke vriendelijke mensen. Veel Engelsen. Voornamelijk ouderen en gezinnen met jonge kinderen. Eten goed maar weinig variatie. Appartement in principe prima maar smerige vloeren.