H10 Suites Lanzarote Gardens reviews

9,6

Beau
Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Geweldige vakantie met peuter

Super leuke vakantie gehad met ons gezin (peuter van 2,5). Heel veel kinderen aanwezig. Eten vonden we niet geweldig, maar wel gewoon prima. Leuke omgeving.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Mooi kindvriendelijk hotel

Voor kinderen is het hotel super. Elke avond kinder disco, leuke animatie en een fijn zwembad. De kwaliteit van het eten is echter voor een 4 sterren hotel ondermaats. Ook in het tentje bij het zwembad was dit zeer matig

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2023

Familievakantie

Wij hebben een prima vakantie gehad ! Met heerlijk eten , erg afwisselend , vers gemaakt, veel soorten fruit. Vriendelijk personeel, die alles voor je willen doen. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Heel goed animatie team. Er zijn heel veel activiteiten voor jong en oud.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Fantastisch hotel

Mooi hotel, ruime kamers, goed eten en goede ligging. We hebben genoten. Uitgebreide animatie voor de kinderen, maar je wordt niet lastiggevallen of verplicht om mee te doen. Animatie spreekt vrijwel alle talen. Ruim opgezet en gezellig vakantiepark. Relatieve laagbouw en niet te massaal. Gunstige ligging dichtbij het strand. Wij waren er in april/mei en soms in de ochtend nog wat wolken en 's avonds wel een vest nodig. Overdag wel gewoon erg warm.

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Super hotel

Hotel doet er alles aan om je vakantie goed te slagen. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Animatieteam doet erg hun best. Voorzieningen zijn goed. Kamers mooi ruim. Eten elke dag anders en zeker smaakvol.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Heel mooi!, veel te doen, personeel werkt heel hard

Mooi opgezet en mooi onderhouden tuin. Mensen in het restaurant werken enorm hard en staan altijd voor je klaar om te helpen. Zouden iets meer personeel in restaurant ebij kunnen gebruiken. Iedereen was erg vriendelijk en er werden hele dag door (op zondag na) veel activiteiten georganiseerd voor alle leeftijden.

Laatst bijgewerkt: 14 mei 2019

Zeer kindvriendelijk hotel met goede service van het personeel.

We hebben genoten van het mooie zwembad en de lekkere cocktails. Het personeel was altijd vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Top Hotel

Fijn en goed hotel. Voor ieder wat wils en leuk animatieprogramma elke avond.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2018

Geweldig ontzettend kindvriendelijk! Leuke animatie. Eten afwisselend lekker en warm.

Erg mooi schoon en netjes hotel. Animatie voor de kids is geweldig. Het personeel is ook erg lief tegen de kinderen. Bedden zijn wat aan de harde kant maar dat is even wennen. Beter dan door gezakte bedden. eten was afwisselend en goed warm. Voor ieder wat wils. Wij zouden zeker nog een keer terug gaan.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2017

Verzorgd, gezellig, mooi, centraal, kindvriendelijk

WIj hebben genoten! Nette locatie, dicht bij het strand, prima all inclusive (diner blijft lastig in buffetvorm), kindvriendelijk (restaurant was voor ons met al die kinderen en faciliteiten wel wat druk) schoonmaak meer dan goed, zwembad super leuk, kortom prettige locatie.

Stukje tuin naast zwembad