Siroco - Adults Only (ex Siroco Solo Adultos) reviews

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2023

Ontbijt en diner heel goed

Mooi zwembad, appartementen zijn aan binnen een opknapbeurt toe

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2023

Altijd een beetje thuiskomen

Ruim, vriendelijk, rustig en kwalitatief goed eten.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Goed hotel met top verzorging van het personeel, doen echt alles voor je..

Hebt er 2 gedeelte, waarvan 1 serenity waar de appartementen beter zijn en faciliteiten ook verzorgder. Onze appartementen waren aan een update toe, alles zeker voorradig maar sterk verouderd.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2022

Rustig, schoon en gemoedelijk

We waren een jaar of 5 geleden ook in dit hotel en oa vanwege de rust besloten we om weer terug te komen. Dit keer zaten we niet in de serenity area maar dat vonden we geen probleem. Rond het zwembad is genoeg ruimte en zijn er voldoende ligbedden. Handdoekje leggen is niet nodig en gelukkig ook verboden. Het is rustig in en om het zwembad en er staat altijd iemand achter de bar. Veel Britten bezoeken dit hotel en hoewel ze luidruchtig kunnen zijn, houden ook zij rekening met ieders nachtrust. De kamers zijn schoon, simpel ingericht, bedden zijn prima voor een korte periode en er is een prettig balkon met leuk uitzicht. Het ontbijt was simpel maar uitgebreid, genoeg om de dag goed van start te laten gaan. Winkels zijn een klein stukje lopen en ook het strand is met 5min te bereiken waar ook veel restaurants te vinden zijn aan de boulevard. Openbaar vervoer en taxistandplaatsen zijn ook vlakbij mocht je een andere plaats willen bezoeken. Een kamer op de begane grond is wel aan te raden vanwege de ligbedden die er staan. Prima hotel in een rustige omgeving met schone degelijke kamers en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Boven onze verwachting

We hebben genoten van deze vakantie, was een lastminute

Laatst bijgewerkt: 2 januari 2018

Prima appartement. Publieke ruimten kunnen nog wel meer sfeer en gezelligheid gebruiken.

Laatst bijgewerkt: 29 december 2017

Heerlijk, kleinschalig en lekker rustig

aardig personeel, ontbijt en diner zijn, zeker prijstechnisch gezien, prima!

Laatst bijgewerkt: 27 november 2017

heel mooi, schoon en erg rustig.

wij lagen in het `serenity' gedeelte. heerlijk rustig en zeer mooi. ons appartement was iets minder luxe dan andere (zagen we), maar het was zeer schoon, netjes en goed. wij waren blij dat we in dit gedeelte van de accommodatie zaten.

Laatst bijgewerkt: 10 april 2017

Eenvoudig complex

Personeel vriendelijk. Ontbijt prima. Dinerbuffet niet bijzonder. 3-kamer appartementen liggen allemaal op 1e verdieping, te bereiken met hoge trap. Inrichting zeer sober. Alleen 1 bank. Klein balkon. Voor 2 personen liggen appartementen op begane grond, hoekbank en ligbedden en zitje op terras. Veel te weinig parasols.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2017

prettig appartementencomplex

De keuken in het appartement is erg minimalistisch, maar bij all inlcusive is dat niet erg. De bank was een drama: stenen bak met daarop ingedeukte kussens. En voor 4 personen waren er -behalve de tuinstoelen van het balkon- te weinig zitplaatsen. Het eten was zeer Engels georiënteerd. En de broodjes waren niet zacht, maar droog en hard. Maar er was wel voldoende andere keus. Dus lieten we die links liggen.

Ons appartement