BlueBay Lanzarote reviews

Laatst bijgewerkt: 5 december 2022

gezelligheid kent geen tijd

Blue Bay waar we al jaren komen begint langzaam maar zeker een beetje vervallen te raken. Opknapbeurt is echt nodig. Sommige appartementen daar bladert de verf van de muren vooral aan de onderkant van de balkon. Ook een nieuwe slaapbank in de kamer zou beter zijn.

Laatst bijgewerkt: 20 september 2019

Leuke gezellig goede sfeer

Leuk hotel mag hier en daar wat gerenoveerd worden (bijv.sloten op toiletten) aardig personeel, veel Engelse gasten . Prima zwembad wel weinig parasols. Prima eten

Laatst bijgewerkt: 26 augustus 2019

Gezellig en kindvriendelijk gemaakt..

Veel leuke momenten gehad.. elke dag wel iets te beleven met thema's. Hele dag door eten en drinken.

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2019

Leuk hotel, slechte ligging, slechte schoonmaak

Op het eerste gezicht is het een fijn hotel. De foto’s van het zwembad komen niet overeen met realiteit, het zwembadwater was veel te koud. De lunch, het avondeten en snacks bij de poolbar waren zeer eenzijdig. Het eten is vooral op Engelse bezoekers gericht, erg vet met weinig smaak. De schoonmaak op de kamer was niet naar behoren, bij aankomt schone handdoeken gehad en hierna na 5 dagen om schone handdoeken moeten vragen, dus in totaal 2 keer schone handdoeken gehad in 11 dagen. Voor één keer was het prima om hier te verblijven maar wij komen hier niet meer terug.

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Leuk voor alle leeftijden

Onze vakantie bij het Bluebay hotel hebben wij als fijn ervaren. Het hotel is geschikt voor alle leeftijden en het personeel is erg vriendelijk en professioneel. Ook over het eten en drinken is goed te spreken. Op vrijwel elk uur van de dag stond het eten klaar in buffetvorm. Het was erg lekker. Helaas was er wel wifi tegen betaling, handdoeken werden bij ons maar 1x in 8 dagen vervangen en de Spa bleek definitief gesloten. Gelukkig is er een Spa in de buurt. Deze is eenvoudig te bereiken met de taxi (5 minuten rijden). Het eiland zelf is een unieke ervaring door het vulkaangebergte. Een tip is om met een bustour mee te gaan naar het Timanfaya natuurpark. Wanneer je met de auto wilt gaan zul je waarschijnlijk in een lange file terecht komen.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Net appartement, vriendelijk personeel

Appartementen zijn netjes. Het is daar wel erg op Engelse vakantiegangers gericht. Eten is wel eenzijdig.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2019

Goede keuken, vriendelijk personeel maar slechte staat van onderhoud

Het is een vrij basic appartementencomplex dat heel nodig groot onderhoud behoeft. De staat waarin het onderhoud vooral aan de buitenkant van de appartementen verkeert is triest te noemen. Het doet tekort aan de kwaliteit die het complex verder te bieden heeft en geeft onterecht een verlopen indruk. Voor extra's moet betaald worden, waardoor er een goede basisprijs is. Er is geen BVN dus extra betalen voor meer tv-zenders heeft weinig zin. Voor zwemhanddoeken wordt €10,- plus €10 borg gevraagd. Bij een vroege vlucht is er geen koffie of eenvoudig ontbijt beschikbaar. Handdoeken in de kamers zijn soms zo versleten dat de gaten er in zitten. Toch is het verblijf aangenaam doordat er voldoende ligbedden zijn, ook als het volgeboekt is, de keuken is goed en het personeel is vrijwel allemaal vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 20 november 2018

goed, vriendelijk, schoon, all in resort

hotel met all in service nabij zee en winkels die lopend te bereiken zijn op een mooi eiland met vriendelijke mensen

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2018

Netjes vriendelijk gezellig

Het eten was in het begin wat minder, later werd het wel beter.

Laatst bijgewerkt: 18 november 2017

schoon vriendelijk beetje ver weg van alles

Eten simpel maar goed .Alles was schoon en het personeel heel erg vriendelijk. Animatie was waardeloos op een of twee artiesten na.

Zwembad & hotel
Voorkant Bluebay
Uizicht van het terras van ons appartement