Oasis Timanfaya Golf reviews

4,4
4,2
5,2

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2020

Goedkoop, maar je mag wel verwachten dat alles in en rond het appartement werkt.

Bij aankomst vriendelijk personeel die ons naar het appartement verwees. Eenmaal in het appartement stuitten we op een aantal defecten. We kregen een ander appartement die niet beter was. Tijdens het douchen liet de doucheslang los van de douchekop en vervolgens viel het douchegordijn naar beneden. Ook was de deur van het vriesvak kapot en de schuifpui kregen we niet open. Bij het derde appartement wisten we waar we op moesten letten en hebben we ons erbij neergelegd dat de toestand niet veel beter zou worden. De klusjesman gaf in het Spaans aan dat het een oud complex is en deed erg zijn best om ons te helpen. Zij voeren zelf reparaties uit, wat ook wel te zien is. Zelfs het kozijn in de slaapkamer zat losjes in de muur. Een pluspunt van het complex is de ligging ten opzichte van het centrum en de goede wifi.

Laatst bijgewerkt: 20 december 2019

Mooie gelegen maar aan renovatie toe.

Mooi gelegen maar zeer gedateerd en echt aan renovatie toe. Eten is matig en soms aan de lauwe kant. Kamers zijn gehorig en vertonen nogal wat gebreken zoals slecht sluitende ramen en deuren,losse tegels,schimmel en kapotte stopcontacten. Het personeel doet zijn best maar dat is het ook wel.

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2019

Schitterend gelegen en een fraai appartement

Het centrum van Costa Teguise is mooi aangelegd en veel winkeltjes te bekijken

Laatst bijgewerkt: 17 november 2018

Gezellig hotel ...

Gezellig Hotel ... Fantastische plek ... Fantische omgeving...

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2018

Oud, maar schoon

Fijne vacantie gehad. Het appartement was oud en opgelapt, maar wel schoon. De ligging is super. Het personeel o.h.a. vriendelijk. Het eten was ronduit slecht!

Laatst bijgewerkt: 21 september 2018

All-inclusive genieten, maar wat verder van het strand

Wij hebben heerlijk genoten van het eten, de rust en de vriendelijke bediening en hulp van het personeel. Wij vonden het wat ver van het strand, waardoor je niet even heel snel op en neer loopt

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2018

Voor de prijs een redelijk goed hotel, matige service

Hotel ligt redelijk ver van winkels en strand, 15 tot 20 minuten lopen. Hotel is netjes en schoon,geldt ook voor de kamers. Alleen de bedden zijn echt waardeloos, kei hard en je voelt precies waar de veren zitten. De all inclusive service is redelijk, aanbod in eten en drinken is goed, maar de bar aan het zwembad sluit vrij vroeg (18:00) en dan moet je naar binnen. Om 23;00 gaat de bar dicht, en gaat ook gelijk het personeel alles opruimen en wordt je min of meer vriendelijk doch dringend verzocht Nasr je kamer te gaan of de stad in. Daarnaast vonden wij het erg vreemd dat je na het uitchecken ( wat om 12:00 uiterlijk moet) ook gelijk je all in bandje wordt doorgeknipt en je niet meer van deze service gebruik kunt maken. Ook al wordt je pas in de avond opgehaald voor de terug reis. En aangezien wij ook al laat aankwamen hebben wij 2 dagen niet van de all in service gebruik kunnen maken. Naar ons idee betaal je voor alle dagen dus is het niet meer dan logisch dat je ook je laatste vakantiedag gebruik kunt maken van de all in service. ( dat je de kamer uit moet is echter volstrekt logisch) kortom een redelijk hotel voor een redelijke prijs.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2018

leuk voor een week maar niet meer

Ligt te ver van strand//boulevard af. Ongeveer een half uurtje lopen. Het is heuvel op en af. Mensen werken hard maar er is te weinig personeel, Je staat zomaar 10 minuten in de rij voor een biertje. Zwembad is te klein met te weinig ligbedden met dit aanbod van mensen.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2018

Prima prijs-kwaliteiet verhouding. Aan te bevelen voor volgend bezoek.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2018

Gehorig, niet schoon, weinig variatie eten

Viel tegen. Had er meer van verwacht. Hygiëne was slecht, erg gehorig. Eten weinig variatie en niet altijd warm

ingang Appartement
watervalletje op het park