allsun App.-Hotel Albatros reviews

Zeer goed resort

Zeer goed resort. Goed eten en vriendelijk personeel. Volop entertainment. Wel Duits gericht.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Mooi net hotel, ideale ligging.

Selfservice drinken pakken overdag was even wennen maar eigenlijk ideaal. Wel volle bak restaurant elke dag. Druk en massaal. Mijn man heeft dieet en daar werd super op gereageerd. Afspraken gemaakt met de keuken en elke dag werd er een bord eten speciaal bereid. Vriendelijk personeel! De ligging ideaal. Dicht bij winkels en boulevard en strand( 10 min lopen) kamers wat verouderd maar wel schoon en goede bedden en kussens. Lekker privé teras met ligbedden bij appartement. Mooie zwembaden! Fietsverhuur naast hotel! Heel mooi fietsen langs de boulevard en naar de vulkanen.

Tuenter

Top vakantie

Het is een fijn hotel. De kamers zijn goed. Ruime woonkamer en slaapkamer. Goede badkamer. Elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Eten is prima de hele dag door. Controle op het eten was dagelijks. Mooie zwembaden, maar geen gebruik van gemaakt, omdat het strand op loopafstand was. Personeel was erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Enthousiast

Ruime kamers, prima eten

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Duits, Duits en nog meer Duits

Het personeel van de accommodatie was zeer vriendelijk. Het eten was op zich goed, maar enkel gericht op Duitse toeristen. Jammer dat deze mensen niet geïnteresseerd lijken in de Spaanse keuken. Het appartement was zeer gehorig, of de buren luidruchtig, het is maar hoe je het bekijkt. De kamer werd zeer netjes onderhouden, onvolkomenheden (kleine lekkage en niet werkende deursleutel) direct opgelost. Wat ons betreft mogen er iets strengere regels gelden met betrekking tot bepaald "gedrag". Bij het gebruik van de gym keken wij recht in de "ahum" van een gerimpelde oude man die open en bloot voor de raam van de wellness stond te paraderen.

Gerard
Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Een super locatie

Een geweldige accommodatie! De locatie is mooi centraal, dichtbij het strand, de winkels en de eetgelegenheden. Het eten en drinken is er perfect! Vriendelijk personeel en alles wordt keurig schoongemaakt!

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Korte zonvakantie

Op zich prima bestemming. Eten is goed en kamers zijn goed. Wel erg massaal en jammer genoeg, ondanks dat je in Spanje bent, is alle informatie in het Duits, beetje vreemd. Wij hadden vooraf aangegeven met een minder valide persoon te reizen en Prijsvrij had ons daarvoor een formulier laten invullen. Helaas echter was er niets doorgegeven naar de accomodatie :-P en kregen we een appartement op de 3e etage, zonder lift, dus onmogelijk voor ons. Gelukkig heeft de receptie daar een begane grond appartement kunnen regelen, maar dit is wel een zware min voor Prijsvrij wat ons betreft!

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Heel mooi hotel, en fijn personeel. Je kunt er fijne wandelingen maken, en fietsen .

Baelemans
Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Wat een heerlijk resort met vriendelijk en attent personeel, lekker eten en ga maar door.

Alles klopte, de ruime kamer, het eten, het drinken, het attente personeel. Een dikke tien!