Apartamentos Oasis San Antonio reviews

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2023

Geweldig leuke appartementen heerlijk rustig

Voor wie de rust belangrijk is.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 27 december 2022

Mooi aangelegd, wat oudere inrichting

Er zijn 3 rijen met appartementen. Heel mooi aangelegd omdat alles verspringt. Mooie beplanting. De inrichting is erg verouderd maar wel schoon en functioneel. Of je zeezicht hebt ligt erg aan welk appartement je krijgt. Af te raden is een apartment aan de straatkant (blok east) vanwege het geluid.

Laatst bijgewerkt: 26 december 2022

Mooi aangelegd

Mooi park, prachtig onderhouden maar jammer dat er precies waar wij zaten een weg is. Tevens hinder van de airport op een paar km afstand. Maar dat is niet in nacht.

Hr. J. Balaguer Rodriguez
Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2022

Oasis San Antonio

Jaren geleden zijn we naar Oasis San Antonio geweest. Wij hebben het daar erg naar ons zin gehad, vandaar dat wij u gevraagd hebben daar weer een appartement te boeken. Het complex ligt vlakbij diverse restaurants, een apotheek en kleine supermarkt. De bushalte is om de hoek en het strand is op loopafstand. De naam is goed gekozen, de binnentuin is goed onderhouden en is een oase van rust, bloemen en planten.

Laatst bijgewerkt: 21 december 2019

Mooi complex, gezellige knusse uitstraling, fijn zwembad

Mooi complex, met door de kleuren erg gezellige en knusse uitstraling. Mooi zwembad met ligbedden. Goed onderhouden en regelmatige schoonmaak en wisseling van handdoeken. Zitkamer is klein, maar je leeft toch buiten. Keuken is ook klein en beschikt over twee kookplaten. Magnetron en koffiemachine is aanwezig. Goede bedden, wel hard.

Laatst bijgewerkt: 9 november 2019

mooie kleinschalige accommodatie

prima plek om La Palma te verkennen, etensrestaurant prachtige plaats, eten vaak te vet

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Keurig appartementen complex!

Maar niet voor gasten die moeilijk ter been zijn!!Best eindje lopen naar restaurant!! Eten was super goed en gevarieerd!! Personeel was daar heel vriendelijk!!!

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2019

Geweldig eenvoudig complex

Gezellige sfeer ,superschoon,vriendelijk personeel,prima ligging.Heel veel mogelijkheden om je te vermaken.Prima restaurants heel dichtbij,twee supermarkten dichtbij ,bushalte dichtbij,gezellig koffie tentje met heerlijke taartjes.We hebben heel erg genoten en hopen er volgend jaar weer te vertoeven. Klein minpuntje er was geen föhn en wij vonden de bedden vrij hard wat we hebben opgelost door de matras van de bedank erboven op te leggen.Daarna heerlijk geslapen.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2017

Prima en schone accommodatie

Goede service aan de receptie, klantvriendelijk. Personeel klantgericht, schoonmaak prima in orde.

Gezellig en kleurrijk
Gezellig en kleurrijk