Los Rosales Apartamentos reviews

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Top!

Eenvoudig appartement, maar schoon en alles is aanwezig. Omgeven door een goed onderhouden tuin en zwembad. Dichtbij de kust met een mooie wandelboulevard en restaurantjes.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2023

net complex met eenvoudige appartementen

Goed centraal gelegen net complex met wel wat sobere/verouderde appartementen. Appartementen zijn wel erg gehorig. Wij hadden het geluk dat toen wij er waren (maart 2023) complex voor slechts circa 30% was gevuld. Bij volle bezetting zal de gehorigheid zeker een minpunt zijn.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2020

Minimaal gemeubileerd, maar wel voldoende.

Het is ons prima bevallen. De excursies waren gemakkelijk te regelen bij Islabonita. Prima gidsen. Kookgelegenheid was minimaal. Geen waterkoker, maar konden water warmen via het koffiezetapparaat. De elektrische kookplaten waren erg langzaam, dus maar een keer gebruikt.

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2020

Leuk klein appartementen-complex rond een tuin met zwembad

Appartement: kamer met kitchenette en 2 slaapkamers. Balkon op het zuidwesten, ongeveer 200 meter van de zee. vanaf het appartement is het 100 meter naar een supermarktje, en 150 meter naar verschillende restaurants.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2019

Eenvoudig maar prima

Prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Restaurantjes in de omgeving goede bedden en vriendelijk personeel.