Las Olas reviews

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Wandel vakantie La Palma

Prima reis en transfer naar hotel. Hotel geen 4 sterren waard, maar schoon en zeer vriendelijk,personeel.

Van Den Bovenkamp

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

revieuw

vakantie la palma

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2024

Prima appartement op gunstige locatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Las Olas. Het appartement was ruim en redelijk schoon. Een waterkoker kun je lenen bij de receptie. Qua keukenspullen was het wat minimaal ingericht en voor het gebruik van het kluisje moeten betalen vonden we ook een minpuntje. Prima ontbijt, ruime keuze. Supermarktje zit om de hoek. Meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid in de buurt van het hotel, mocht de parkeerplaats bij het hotel vol zijn. Kortom, Las Olas is een prima uitvalsbasis om La Palma te ontdekken!

Laatst bijgewerkt: 4 december 2023

Net appartement

Laatst bijgewerkt: 2 december 2023

Mooi hotel,

Ligt mooi uitzicht op zee,eten goed,appartementen zijn prims

Vervaet
Laatst bijgewerkt: 16 november 2023

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2023

Net appartement, iedere dag schone bedden

Het is een mooi en net appartement, geen top luxe maar wel alles wat nodig is voor een heerlijke vakantie. Interieur is netjes verzorgd. Geen vlekken in de bank of gordijnen. Iedere dag werd alles netjes schoon gemaakt. Bed bestaat uit twee twijfelaars van 120 waarvan ik liever een 2 persoons bed had, maar dat is voorkeur. Cocktails zijn heerlijk en personeel is vriendelijk. Het land kenmerkt zich door de gekko's. Deze bevinden zich in de struiken rondom het zwembad. Ze doen niets en kunnen nieuwsgierig zijn, wij vonden dat erg leuk. Overigens is een auto huren aanbevolen aangezien het niet in een groenrijk wandelgebied ligt. Excursies is zeker mogelijk.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Mooie, rustige ligging, met prachtig uitzicht over de zee.

We hadden het appartement met het grootste balkon. Heerlijk in de ochtend wakker worden met de zonsopkomst en ontbijt op balkon.Zwembad mooi aangelegd en groot genoeg. Het was nog heerlijk rustig eind april. Keuken vrij summier in spullen, maar alle basisbenodigheden. Waterkoker met borg te lenen.

vanuit ontbijtzaal gezien
mooi zwembad, waarvan een verwarmd, 25 graden.
Uitzicht