Hacienda San Jorge reviews

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2023

Rustig, netjes

Is rustig gelegen, netjes verzorgd, en de tuin is heel mooi groen

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2022

Prachtige tuin, gastvrij, lekker rustig.

Fijne accomodatie met heerlijk ontbijt buffet. Je kunt buiten eten met uitzicht op fraai aangelegde tuin en zwembad. Behulpzaam en vriendelijk personeel.Ook is er een vrouw die je helpt met leuke dingen in de omgeving te vinden.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2020

geweldig fijn complex op de fijnste plek in de winter

in het beschutte baaitje waar het aan ligt kun je het hele jaar zwemmen

Laatst bijgewerkt: 15 juni 2019

Mooi gelegen en comfortabel

Hacienda is een mooie locatie met gebouwen rondom zwembad en prachtige tuin. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Dinerbuffet vonden wij wat minder. Als je kiest voor een zonvakantie dan kun je beter voor de andere kant van La Palma kiezen i.v.m. wolken welke vaak aan deze zijde blijven hangen. Santa Cruz vlakbij en van vliegveld wat ook vlakbij is heb je weinig/geen last.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Groen, rustig, ontspannen

Zwembad en zee dicht bij elkaar. Mooi aangelegd. Zeer vriendelijk personeel. Goed onderhouden. Vlakbij de stad, goed bereikbaar met de bus. Op La Palma genoeg te doen als je noet wilt zwemmen.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Prachtige tuin, vriedelijk personeel,

Binnenkomst was al een feestje; welkomstdrankje, mooie entree. De tropisch aangelegde tuin (met plantennamen) is erg mooi en wordt 's avonds sfeervol verlicht. Het zwembad, met zout water, wordt prima bijgehouden en er is steeds een lifeguard aanwezig. De appartementen zijn ruim voor twee personen, met een luxe stortdouche en balkonnetje of tuintje. Restaurant biedt ontbijt en diner in buffetvorm voor een schappelijke prijs.Ondanks dat het vlakbij de luchthaven licht heb je hier nauwelijks (geluids)overlast van.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2018

Mooi gelegen , lekker centraal

Het ontbijt was erg goed en het avondeten uitstekend en heerlijk.De tuin is prachtig en wordt heel goed verzorgd, de hotel pet's worden ook met liefde verzorgd.Het zwembad is mooi, groot en schoon met zout water en prima voor de liefhebbers.Je loopt de tuin uit, boulevard oversteken en zo de zee in.zalig!

Laatst bijgewerkt: 30 juli 2018

Een paradijsje, waar je heerlijk kunt eten en rustig kunt slapen

Heerlijk ontbijtbuffet met veel keuze. Ook het dinerbuffet hebben wij enkele malen bezocht en is ook prima. Het appartement had een fijn ligbad en het zwembad is heerlijk. Santa Cruz ligt op 3 kwartier loopafstand, maar de route is niet echt leuk. Wij hebben de wandeling "Sprookjesbos' gedaan, die erg mooi was. De bijgeboekte taxi stond bij aankomst voor ons klaar en kwam ons bij vertrek (te vroeg) ophalen, dus dat liep ook goed. Deze kant van het eiland is wel regelmatig bewolkt, maar dat vonden wij juist prettig.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2018

Ontspannen sfeer door huiskatten, prachtige tuin, vriendelijk personeel

Prima plek, uitstekende keuken. Centraal gelegen

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2017

Fantastisch, juweeltje

Prachtige ruime appartementen. Fantastisch zwembad met badmeester. Grote tuin 10 ha met palmen en diverse bankjes. grandioos ontbijtbuffet en dinerbuffet. Goede busverbinding met Santa Cruz de La Palma van waar diverse bussen het hele eiland over gaan.

Hartjesbladeren van plant in de mooie tuin
Haacienda San Jorge
Zicht vanaf restaurant.