11 beoordelingen voor Woning Casita Jardin in La Punta La Palma

6.3
    Ankie
    op 17.11.2012:

prachtig appartement

schitterende locatie met uitzicht op de oceaan en mooie tuin en heerlijk prive-zwembad.
    Ong. 20 minuten rijden naar leuke havenplaats met boulevard en strand

ko
    op 23.06.2012:

Eenvoudig, doch sfeervol app., gunstig gelegen op eiland

Een heerlijk, midden op het eiland gelegen casita, vanwaaruit je het hele eiland kunt bereiken.

Jouke de Haan
    op 16.05.2012:

Een geweldig appartement, de ambiance zorgt ervoor dat je je helemaal voelt.

Het huis ligt tgen een berghelling aan, La Palma is bergachtig, veel hagedissen en bananen planten.
    Een hartelijke ontvangst, Echt een huisje met een prachtige tuin en zwembad waar je heerlijk kunt genieten.

Ruud
    op 31.10.2011:

Uitstekende accomodatie

Fantastisch gelegen casa met uitzicht op de oceaan en een heerlijke tuin met zwembad en kinderbadje. Prachtige zonsondergangen.

Ina
    op 27.04.2011:

prachtig!!

We hebben genoten! Alleen zaten we 's avonds in de kou, heb me in een plaid gewikkeld. Het koelde 's avonds hard af en er stond veel wind ( de parasols waaiden weg!), maar daar kan niemand iets aan doen. Vriendelijke eigenaresse, praat veel, maar ze kan geen engels praten, en ik geen spaans. verder alles prima, lekker fruit en een fles wijn bij aankomst!!

Sandra
    op 13.04.2011:

3 kamer appartement ruim, rustig en goed ingericht.

We hadden het bovenste appartement. Volledig ingericht. Badkamer met bad en douche. Een groot balkon met uitzicht over de oceaan, gedeeltelijk overdekt en met tafel, stoelen en ligbedden. In de tuin diverse zitjes en ligbedden bij het zwembad. Heel rustig gelegen. Een kleine supermarkt in de omgeving, niet echt op loopafstand. Maar met de auto ben je er zo, 6km verder in TIjarafe zijn nog 2 supermarkten. Mooi uitgangspunt voor tochten en wandelingen in het groene noorden van La Palma. De eigenaresse spreekt Spaans wij niet toch was dat geen probleem, alles was snel duidelijk en ze overlade ons met fruit. Als je van rust en vrijheid houdt een aanrader dit appartement.

Bram
    op 18.11.2010:

Superplek..

Een heerlijk, rustig liggend, vakantiehuis met heerlijk verwarmd zwembad en uitzicht op zee. Warm onthaal met fruit, eieren en wijn. Zelf sinaasappels geplukt. Kookfaciliteiten zijn ok maar waarom zou je koken als je voor relatief weinig lekker kunt eten. Er is een koffiezetter, waterkoker, magnetron, voldoende pannen en servies, broodrooster, blender en citruspers. Geen restaurants op loopafstand maar wel een op 5 minuten met de auto. Er is een tv met nederlands kanaal. Wandelroutes in overvloed. Een apartement aan de zonnige kant van het eiland. Zeker een aanrader!

Truida
    op 20.09.2010:

Super appartement voor rustliefhebbers

Wij, mijn man en ik, zijn in september 2010 op La Palma geweest in appartement Le Jardin. Wij werden door de eigenaresse zeer vriendelijk ontvangen met een fles wijn een schaal fruit en een mand eieren. Ze spreekt alleen Spaans. Wij werden zelfs getracteerd op een eigen bereide maaltijd. Iedere avond zonsondergang kijken vanaf het zeer groot terras.
    Wij hadden een twee-kamerappartement maar het leek wel een casita zo groot en echt alles aanwezig zelfs een wasmachine.

Jammer was dat we 's avonds, door de muggen opgegeten, niet konden genieten van lange avonden op ons terras.

Faciliteiten van Casita Jardin

Saturday 16-11 Regenbui
Sunday 17-11 Bewolkt
Monday 18-11 Bewolkt

Reisaanbieders voor Casita Jardin

Op deze pagina vind je informatie over Woning Casita Jardin in La Punta, La Palma.

Vakantiepanel.nl heeft 11 vakantie beoordelingen Casita Jardin.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Woning Casita Jardin vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Woning Casita Jardin scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Casita Jardin vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Casita Jardin en het actuele weer La Punta. Bekijk hier ook andere Wonings La Punta of Wonings La Palma. Op de pagina van La Punta vind je vakantiebeoordelingen La Punta en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Casita Jardin achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Casita Jardin!

Reisaanbieders voor Casita Jardin

• Ankie
    op 17.11.2012:

ga niet voor strandvakantie of horeca , maar ga hier naartoe voor de prachtige natuur en mooie wandelingen die je hier kunt maken.

• ko
    op 23.06.2012: