La Palma Princess (ex La Palma and Teneguia Princess) reviews

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

La Palma Princess

ontbijt en diner zeer uitgebreid en goed georganiseerd zwembaden en tuinen en terrein hotel zeer keurig en goed onderhouden kamers behoorlijk achteruitgegaan vergeleken met 2019 toen wij daar ook waren. Toen alles zeer schoon dagelijks en goed onderhouden, nu niet schoon en veel gebreken.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Mooi resort!

Groot park met genoeg voorzieningen met veel ruimte voor rust en ontspanning. Voor ieder wat wils.

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2024

Prachtig hotel

Mooi hotel Prachtige tuin Lekker eten, elke dag wat anders Ruime kamers

Laatst bijgewerkt: 31 december 2023

Uitrusten

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Mooi resort

Het is een mooi en goed verzorgd resort

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Oase van rust + huurauto = Top vakantie

We zijn verwend door het vakantiecomplex en door het eiland La Palma. Om bij het complex te komen moet je flink naar beneden zigzaggen en als je er bent dan bevindt je je op een ideale vakantiebestemming. We zaten in het gedeelte voor volwassenen, lekker rustig! Keuken was geweldig. Met name de bovenste helft van La Palma heeft ons veel natuurschoon gebracht.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Afgelegen goed hotel

Hotel is prima maar ligt erg afgelegen. Zonder auto ben je aangewezen op het hotel. Eten is gevarieerd en redelijk/goed. Zwembaden zijn goed en veel bedjes aanwezig. Jammer dat de meeste mensen toch nog een handdoek gaan leggen in de ochtend.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Mooi resort, maar afgelegen en verwacht niet te veel van het eten

Mooi resort, maar afgelegen. In de buurt is weinig te doen en je hebt een auto nodig of moet elke keer een taxi nemen als je iets wilt zien. De kamers zijn mooi, schoon en ruim. Het personeel is over het algemeen vriendelijk. Als je all inclusief gaat, is het niet echt all inclusief. Je kunt maar op bepaalde momenten eten, waarvan het ontbijt- en middag buffet prima is, maar het avondbuffet is slecht en heel wisselend van kwaliteit. De drankjes uit de automaat zijn all inclusief maar goede koffie, of sterke drank uit de bar moet je apart betalen.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2020

Luxe , en schoon prachtige ligging.

Kwamen voor de tweede keer en ,het is weer uitstekend bevallen.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Vriendelijk personeel en alles super schoon.

Groot complex,maar alles goed overzichtelijk. Mooie zwembaden en bij alles overal wat te eten en te drinken. Voor rust en een paar excursies perfect,wil je wat meer zien of doen heb je een huurwagen nodig.

Dag