Complejo Las Tres Palmeras reviews

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Fijn verblijf

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

Fijne accomodatie

Prettig gelegen, tussen de stranden in en toch rustig. Schoon, vriendelijk personeel. Wij hadden helaas geen zicht op zee, maar dat wisten we van tevoren

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2023

Eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is er

Het appartementencomplex ligt aan het begin van een doodlopende straat. Wij vonden het er heerlijk rustig, terwijl je toch met een paar minuten lopen bij winkeltjes en terrassen bent. Het appartement zelf is eenvoudig, inrichting flink gedateerd, maar alles wat je nodig hebt is er. Voor ons was het prima. Zowel in de woonkamer als in de slaapkamer hangt een ventilator waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Het zwembad van het complex is geopend van 12 tot 18 uur. Strand waar je veilig kunt zwemmen is op 5 minuten wandelen. Je kunt goed, redelijk vlak, hardlopen in de directe omgeving

Horselenberg
Laatst bijgewerkt: 28 juni 2023

Openingstijden zwembad

De openingstijden van het zwembad zijn te kort. Er moet blijkbaar een badmeester zijn en die start om 11.00 uur en houdt er om 17.00 uur mee op. Daarna mag er niet meer gezwommen worden

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2023

Beetje verouderd maar alles functioneert prima

Goede locatie a la Cania ingericht. Simpel, doelmatig en functioneel. Goede bedden. Prima zwembad, ideale ligging.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Keurige appartementen, gunstige ligging.

Keurige, ruime appartementen vlak bij zee en vlak bij diverse eetgelegenheden. Manager heeft er alles aan gedaan, dat wij (na fout agentschap in Tenerife) toch konden blijven. Klasse.

Laatst bijgewerkt: 29 november 2022