Los Tarajales reviews

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Redelijk appartement op mooie locatie.

We hadden een studio voor 3 personen, klein en de bedden waren niet heel goed. Locatie is mooi, uitzicht op zee.Groot balkon. Zwembad en tuin wat kaal.

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

Mooi La Gomera

Een geweldig verblijf in appartement Tarajales; dicht bij strand, zee, restaurant en winkels en 's avonds gezellig uitgaan. We hebben ons geweldig vermaakt en kijken terug op een heerlijke vakantie.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2023

Tarajales Ontspannen

Fijn, rustig, eenvoudig, schoon en koel appartement met zeezicht. Maar vooral heel vriendelijk personeel. Niet te veel regels in vergelijking met bijvoorbeeld Tres Palmeras waar vanaf 19.00 uur hekjes om het zwembad staan tot 11.00 uur in de ochtend. Heerlijk zout water zwembad.

Kling
Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2022

Goed verblijf

De studio voldoet aan alle wensen. Ruim, netjes, twee bedden, goede douche en toilet, kleine functionele keuken, ruim balkon met zicht op de tuin en ze.

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Rijsdijk
Laatst bijgewerkt: 27 december 2021

Heerlijk appartement voor een fijne vakantie.

Eenvoudig, schoon appartement. We hadden uitzicht op de oceaan. Winkels, restaurant en strand op loopafstand. En toch rustig gelegen. Het appartement had alles wat nodig was. Een fijn zwembad, vriendelijke ontvangst, regelmatig schone handdoeken. We hebben het hier heerlijk gehad.