Jardín del Conde reviews

5,2

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Prima appartement op een goede locatie.

We hebben een goed verblijf gehad. Fijn en ruim appartement, centraal in Valle Gran Rey. Prachtige locatie tussen de rotsen, aan zee. (met een weg ertussen) Goede bedden. Persoon 3 sliep op een wat te korte bank in de kamer. Heerlijk zwembad. Alles dichtbij, supermarkt, restaurants, en barretje onder het complex.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Heerlijke vakantie gehad!

Gomera voor de liefhebber

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

We waren een paar dagen op la Gomera. Wat een verademing na de drukte op de dag van vertrek naar het eiland in Los Cristianos. De appartementen Jardin del Conde zijn prima verzorgd. Goede bedden, een keuken met alles wat je nodig hebt, een lekker terras om buiten te zitten, een mooi zwembad. En dat alles vlak aan zee. Niet elk appartement heeft zeezicht. Maar meestal kun je wel een glimp oppikken. We hadden ook ontbijt. Degelijk, maar wel eens beter gehad. In de directe omgeving kun je prima eten of 's morgens een koffie drinken. Winkels op loopafstand voor de maaltijden die je zelf wilt bereiden. En overal redelijk rustig.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2023

Precies goed

Fijne locatie met (kleine) supermarkten (vers brood), bewaakt zwembad, strand en restaurants op loopafstand. Schoon, inrichting is functioneel. Niet zoveel te doen voor de jeugd. Excursies per auto kunnen alleen via bergachtige wegen bereikt worden.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2023

appartementen aan zee.

Goede appartementen die wel een onderhoudsbeurt nodig hebben. Wel erg gehorig. Veel gebruiksschade aan meubilair en interieur.

Wand
Laatst bijgewerkt: 18 april 2023

Top Lage

sehr gute Lage, direkt am Strand, schöner Pool, leider nur sehr eingeschränkte Nutzungszeiten, Frühstück war ok, etwas mehr Obst und Gemüse wäre toll, freundliches Personal

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2023

La Gomera

Heerlijk verblijf daar gehad

Laatst bijgewerkt: 15 december 2022

Ruim appartement met minimale voorzieningen.

Ons appartement is op de eerste verdieping. Zeer geschikt voor zelfbewoning gedurende enige tijd. Daar moet je dan ook wel op voorbereid zijn want er is verder niks 'in huis' om maaltijden te bereiden. Er is geen shampoo- of zeepdispenser in de douche. Rioollucht in de badkamer en sanitair verouderd. Lekker zwembad. Voor handdoeken moet je zelf zorgen afgezien van de kleintjes die in het appartement liggen. Mooi groot balkon met tuinstoelen en tafeltje. Redelijk uitgebreid ontbijtbuffet met vers gebakken eitjes. Ruime ontbijtzaal.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

Het was weer heerlijk?

Voor de 8ste keer in Jardin del Conde verbleven en dat is niet voor niets. Ligt prachtig, aan een rustige boulevard op een rustig eiland. Ruime en schone appartementen, mooi zwembad. Goede restaurants in de buurt.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Mooi La gomera

La gomera is een prachtig eiland! Het appartementen complex is gesitueerd dicht aan zee en keurig onderhouden. Het enigste nadeel wat wij konden bedenken is het tijdstip van ontbijt; van 08.00 uur tot 09.30 uur is, zeker in de vakantie, voor ons wel wat vroeg.