Jardin Tecina reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Een heel fijn verblijf

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Hotel Jardin Tecina. Erg vriendelijk personeel en ook genoeg personeel. Het loopt allemaal op rolletjes. De badkamer van ons verblijf was wat gedateerd, maar hier wordt tussen 6-4 en 6-12 aan gewerkt, want dan zijn ze gesloten voor een renovatie. Het eten was heerlijk en tot in de puntjes verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Gedateerd

Goed dat er vanaf april grondig verbouwd wordt. De kwaliteit is goed, maar de accommodatie is gedateerd.

Laatst bijgewerkt: 28 december 2023

Accommodatie

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Hotel Tacina lagomera

Fantastisch groen hotel in een tuin met goede service. Eigendom van Fred Olson. Betaalt helaas zijn personeel magertjes.

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2022

Uitstekend

Schitterend gelegen en uitstekend hotel. Kamer top in orde en het eten was zeer goed.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2019

Mooi hotel met geweldige tuin!

Mooi hotel. Het eten is goed maar eentonig en weinig variatie.Het personeel is meestal vriendelijk.De kamer was netjes maar de badkamer was nog niet gemoderniseerd.Verder veel te weinig stopcontacten zelfs niet bij de nachtkastjes.Wel heerlijke bedden! Het zwembad is goed verzorgd en ook daar staan heerlijke ligstoelen.Het is wel jammer dat er in de bars en op de terrassen geen sfeer is, als je vroeg op de avond en later in de avond nog iets wil drinken is dat in het donker en in alle stilte(behalve in de pianobar).Over het algemeen een fijn hotel waar je heerlijk kunt ontspannen en meer ook niet. (wij waren in september)

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

Een uitstekend hotel.

Ik heb 3 weken in het hotel gezeten. Het was top van de eerste tot de laatste dag.