Tropic Garden Hotel & Apartments reviews

Dhr, Kasper Stokman
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2023

Prachtig hotel

Prachtig hotel, uitstekende service, erg vriendelijk en goed personeel. Aanrader dit hotel

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Relaxt fijn hotel met heel servicegericht personeel

Een prima hotel met uitgebreide faciliteiten en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Je kon zelfs in het nederlands geholpen worden. De all inclusive formule werkte goed! We hebben heerlijk gegeten. we moesten wel wennen aan warm eten tijdens de lunch en diner. Het animatieteam was leuk maar meer gericht op kleinere kinderen en minder op tieners. Voor ons was dat jammer.

Mw. C. Hooijer
Laatst bijgewerkt: 12 juni 2023

CE

Goed hotel, keurige kamer, goed bed en compleet. Eten was super, all inclusive ben ik normaliter na een paar dagen zat, hier een aanrader. Receptie behulpzaam, vriendelijk personeel en schoon. Dit hotel is echt op kinderen gericht, van de 7 avonden 6 avonden animatie voor de kids. Dit vond ik een min punt. Auto gehuurd bij autosmari, zit tegenover het hotel, keurig voor elkaar.

Laatst bijgewerkt: 1 december 2022

Netjes en goed hotel

Al inclusief

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2022

Super service

Mooi hotel met fantastisch personeel. Kamers hebben wel een upgrade nodig. Eten is prima maar niet heel bijzonder. Wel goed ingericht op in ons geval glutenvrij!

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2022

Tropic garden Ibiza❤

Een mooi, uitstekend verzorgd hotel. Super vriendelijk en relaxed, nette kamers. Dichtbij t centrum, waar je echt overal lekker kunt eten. Het ontbijt in het hotel was erg uitgebreid. Bij vertrek kun je onder in het hotel nog douchen, je krijgt nog handdoeken en opslag voor je spullen. Super!

Mw. A. van Rens
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2022

Hotel was heel mooi en zeer schoon. Voldoende ligbedden aan het zwembad. Vriendelijk personeel. Kamer erg groot! Enkel minpuntje was de badkamer. Wij hadden een douche + bad. Het scherm was niet goed afgesteld waardoor onze badkamer geregeld onder water stond

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2022

Prima!

Schoon, vriendelijk personeel, prima kamer met ruim balkon. Animatieteam top, meer dan genoeg entertainment. Restaurant biedt ruime keus maar het eten is vrijwel allemaal lauw poolbar heeft ook een prima kaart.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2019

EEN HEEL GOED HOTEL ENHET ETEN WAS PRIMA

ENIGSTE NADEEL GEEN STRAND BIJ HET HOTEL BIJNA KWARTIER LOPEN

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Goed georganiseerd, zeer vriendelijk personeel.

Voor Ibiza redelijk groot hotel. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is zeer uitgebreid en prima. Kamers zijn ruim met een aparte slaap en woonkamer. De bedden zijn erg goed en lekker breed. Het zwembad is groot en schoon. De hygiene van het hotel is goed, er wordt veel tijd besteed aan het schoonmaken van de faciliteiten en ook de kamers.

Uiticht vanaf ons balkon
Slaapkamer