Palladium Cala Llonga reviews

4,3

Laatst bijgewerkt: 6 november 2019

Slaapbank is aanfluiting... was geen bereidheid tot vinden v oplossing Enorme kwal achter balie.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

Goede service, animatie gericht op ouderen

Rustige ligging aan mooie baai, op het zonneterras heeft elk deel wel een deel van de dag schaduw. Daardoor moesten we vaak wisselen van plek als we in de zon wilde liggen. De animatie bestond dagelijks uit een quiz en bingo en muziek. Vond dat de animatie weinig tot niet gericht was op mensen rond de leeftijd van 30. Eten was oké als je niet van vlees houdt. ‘s ochtends kon je een eitje of omelet laten bakken, ,s middags en ‘s avonds spaghetti met saus na keuze. De wisselende gerechten bevatten vaak vlees. De omgeving vind ik saai, weinig te zien en te doen, behalve dingen voor op het water. Ibiza stad was 20 min met de auto. Massage was aan het zwembad, waar iedereen zicht op had. Dat vond ik jammer. Dus niet gedaan

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

uitstekend

Samen met mijn dochter 9 dagen verbleven. Wat een fijn hotel. Eten was zeer uitgebreid. Je kon iedere dag wel een ander menu samenstellen. Keuze genoeg. ook aan te raden de japanse en Italiaanse thema avond. Heerlijk a la carte diner. Verder was t heerlijk rustig ligging prima en leuk dat je even naar calla llonge kunt lopen ( 5 minuten ) met winkeltjes en barretjes. Met de bus naar Ibiza stad 6 euro retour en goede verbinding. We hebben een boottocht naar formentera gemaak echt practig en zeker aan te bevelen. Wat een prachtig eiland . Er verblijvenveel engelse gasten maar dit was prima. Ik zou voor de rust zekere dit hotel aan raden. Moeder en dochter leeftijd 56 en 29

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2019

veel ouderen, afgelegen en toe aan renovatie

Erg afgelegen, matig strand, veel ouderen, en ik vind de staat van het gebouw matig.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2018

Overall oké hotel.

Hotel Palladium Don Carlos is een oké hotel. Eten is goed en de mensen zijn vriendelijk. Bij het zwembad is de hele dag animatie en ze vragen steeds of je mee wilt doen wat van mij niet perse hoeft. Als ik mee wil doen dan kom ik zelf wel. Kamer was oké. Bedden goed maar in de badkamer zaten de douche deuren los, kwam er een houder van de massagestraal naar beneden en bleef de douchesproeier niet hangen. Kregen wel elke dag schone handdoeken. Miste op een gegeven moment wel 20 euro, die had de poets zich toegeëigend.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2017

Fijn hotel met vriendelijk personeel en prima eten

Zie boven. Gewoon een prima hotel. Veel oudere Duitse en Engelse stellen

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2017

mooi, rustig, top

goede ligging in een mooie baai. Mooi hotel met vriendelijk personeel. Niets te klagen!

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2017

Prima Hotel, Zeer vriendelijke medewerkersl,Goed eten en drinken, om zo weer naar terug te gaan!

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Fijn relax hotel

Uitstekend hotel voor een weekje relaxen in een rustig gelegen baai met prima keuken en zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Super hotel en op alle onderdelen fantastisch vriendelijk en behulpzaam personeel

Super vakantie gehad in dit geweldige hotel waar vooral het personeel opviel door hun geweldige vriendelijkheid en dat oo alle tijden van de dag . Fantastisch . Wat echt minder was dat er niemand van All tours in de accomodatie is geweest . Telefoon nr dat er opgegeven was werd alleen door Spaans persoon opgenomen die geen Engels sprak . Op de dag voor vertrek zelf telefonisch contact opgenomen met all tours over de ophaaltijd omdat de laatste informatie nog steeds van 9 okt was en onze vertrekdatum was 16 oktober. Hier drie keer over moeten bellen . Zeer slecht geregeld door alltours

De topper onder de bediening
Lekker buiten relaxen
Heerlijk zwembad alleen erg koud water