Invisa La Cala reviews

5,2
5,7

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Prima hotel in een gezellige plaats

Het hotel la Cala is een uitstekende plaats om te logeren tijdens je vakantie. Alles klopt gewoon, de receptie, het personeel, de kamers, het ontbijt in ons geval, het is brandschoon, de ligging is OK. De uitstraling is een beetje 75+, maar je hebt niks aan een hotel dat bruist en die zijn zaakjes niet op orde heeft. Wij waren heel blij met onze plek!!

Laatst bijgewerkt: 2 september 2023

Schoon, perfecte locatie, vriendelijk personeel, eten perfect

Alleenreizend

Mw. C.M. de Jong
Laatst bijgewerkt: 18 juni 2023

Zeer gunstige ligging bij haven, boulevard en centrum met heel veel leuke restaurants. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt: zeer uitgebreid en lekker. Gemiddelde leeftijd is in juni behoorlijk hoog en daar is t entertainment op afgestemt. Veel engelsen. Kamer wat klein, goed bed. Badkamer: douche in bad. Toilet op zeer onhandige plek, mannen kunnen er niet voor staan om te plassen, maar ook niet te doen voor mensen met bv obesitas. Je mag je huurauto voor de deur parkeren, indien plek.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2022

Schoon, senioren, gedateerd, prima

Prins hotel voor een lang weekend, gemiddelde leeftijd wel 66+

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2022

Top hotel met prima eten maar echt voor ouderen

Echt voor ouderen. Maar prima ligging en super goed eten. Schone kamers en goede bedden. Airco lekte wel. Zwembad erg koud. Niets voor kinderen te doen qua animatie. Is t hotel ook niet voor.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Rustig hotel, goede ligging, veel ouderen, geen overlast en erg schoon.

Rustig hotel, goede ligging, veel ouderen, geen overlast en erg schoon.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Voor de wat ouderen onder ons is Invisa La Cala een aanrader. Vriendelijk personeel, prima kamer, goed van eten en drinken. Ik zou het iedereen aan kunnen bevelen.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Het is een prima hotel, netjes onderhouden, vriendelijke mensen. De kamer was simpel maar er was alles wat je nodig had

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2022

Goed hotel met klantvriendelijk personeel

Goed hotel voor de prijs en ligging. Van alle gemakken voorzien. Sport en welness gedeelte waren goed, kamers ook en elke dag goed verzorgd door de schoonmaaksters. En geruime keuze bij het ontbijt, vriendelijk personeel en alles werd telkens goed bijgevuld. Nooit was iets op, klasse!

Uitzicht kamer 119
Zwembad