Osiris reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Goed hotel met vriendelijk personeel

Het hotel ligt op een steenworp afstand van het strand en een leuke boulevard. Het personeel is erg vriendelijk en alles is netjes verzorgd. Het eten is vrij simpel maar goed te doen.

Laatst bijgewerkt: 10 september 2022

Net hotel voor een betaalbare prijs

We waren er voor de tweede keer. Zeer vriendelijk personeel nette kamers met goede bedden. De hygiëne is uitstekend. De ligging is perfect en rustig. Ze hebben een klein buffet maar wel smakelijk. We zijn iets vaker gaan uit eten. Ontbijt was goed met ruime keuze. Al met al weer genoten van de goede service.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2022

Prima hotel! Schoon en supervriendelijk personeel

Fijne week gehad. Niet zo groot hotel. Wat minder geschikt voor kleine kinderen. Lekker eten, schoon en heel erg vriendelijk personeel. Ze hebben er duidelijk plezier in om het de gasten naar de zin te maken.

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2022

Netjes, vriendelijk, behulpzaam.

Net hotel, met goede ruime kamer. Netjes schoongemaakt!

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Geweldig hotel

Geweldig, leuk, familiair hotel op een ideale ligging van het strand (50m). Dichtbij het uitgaansleven zonder teveel overlast van geluid en jongeren.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2022

Schoon en vriendelijk

Het hotel is erg goed gelukkig. Beter dan de communicatie met prijsvrij (wat een drama) Telefonisch niet berijdbaar en via de mail erg moeilijk.

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2022

Een fantastisch hotel

Fijn hotel waar je je thuis voelt,zeer vriendelijk personeel staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2022

Netjes maar communicatie kan beter

Het personeel kan niet goed Engels waardoor er misstanden ontstaan. In de informatie kaart stond dat je een ontbijt kon krijgen als je vroeg vertrok, dus dit hadden we de dag voor vertrek geregeld bij de receptie. Toen we het ‘s ochtends op wilden halen was er niks en werd ons op een niet al te vriendelijke wijze medegedeeld dat we alleen daar mochten eten en niks mee mochten nemen. Maar dat kon niet want we moesten naar het vliegveld, dus met lege maag vertrokken. Deze man sprak Nederlands en hadden wij de rest van ons verblijf nog niet eerder gezien. Jammer dat onze vakantie zo eindigde. Er werd ook niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest of een goede reis gewenst o.i.d. Verder een net hotel en goed ontbijt. Wij hebben weinig gebruik gemaakt van de overige faciliteiten omdat we zelf veel op pad waren.

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2019

fijn en relaxed hotel op een prime locatie

fijn en relaxed hotel op een prime locatie, kleinschalig familie hotel met vriendelijk personeel, een typisch hotel waar je n=geen nummer bent maar een gewaardeerde klant, kortom een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2019

Hotel was prima. Zeker voor 2 sterren. Het ontbreekt je aan niets. Boulevard en strand voor de deur 2 bedjes met parasol voor €21. Centrum is ook gezellig. Wel erg veel Engelse jongelui die in string bikini over de boulevard flaneren. Wij hebben onze ogen uitgekeken. Taxi naar zowel de hippiemarkt in las dalias, ibiza stad en ushuaia rond de €30/€35. Eten in het hotel prima.

Heerlijk uitzicht
uitzicht vanaf slaapkamer
Uitzicht van onze kamer
Uitzicht zonsondergang vanaf het terras
Uitzicht vanaf het terras