Palladium Palmyra reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2019

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Fijne ligging direct aan de boulevard en strand. Hotel is schoon. Wij hadden een juniorsuite, is iets groter dan de normale kamers, maar de meeste kamers kijken uit op de zee, de juniorsuites niet of je moet 25 euro per dag extra betalen. Het eten is zeer goed en vers, zelden dit meegemaakt in een all inn hotel. De koffie bij het ontbijt is ronduit slecht te noemen. De bedden zijn zeer slecht, matrassen doorgelegen en de bedden staan op wieltjes die als je je omdraait heel de kamer doorgaan. Vanwege de slechte bedden zou ik hier geen 2e keer naar toe gaan. Veel last van dronken Engelsen in het hotel. Animatie ‘s avonds heel goed, shows en diverse bands en zangers.

Laatst bijgewerkt: 25 april 2019

Fijn personeel, goed eten maar waardeloze bedden en teveel luidruchtig Engelsen

We hadden ons beter moeten informeren. Dit is het gebied waar engelsen komen om te feesten. Op hun manier. En dat wisten we niet. Betaal liever iets meer als je rust wilt i.p.v. elke avond lawaai. Personeel is top, altijd vriendelijk, eten is goed maar wij hadden echt rotbedden. Spiraalbodem voelde ik er doorheen. Bovendien staan ze bij hoofdeinde op wieltjes en beweegt het dus bij draaien ‘s nachts. Zo blij weer in mn eigen boxspring te slapen thuis. Kom nu weer zonder zere rug mn bed uit

Laatst bijgewerkt: 29 september 2018

Prachtig, heel klantvriendelijk, centraal, ruime kamers

Prachtig hotel, enorm klantvriendelijk, schoon, ruime kamers, grore bedden, uitgebreid buffer! En écht alles inclusief, letterlijk alle drankjes van cocktails tot gin tonic! Perfecte ligging ook, 10 min lopen tot het uitgaansgedeelte en direct aan het strand.

Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2017

Zeer gunstig gelegen adult only hotel

Dit hotel ligt zeer gunstig gelegen aan de boulevard van San Antonio, even buiten het rumoerige uitgaanscentrum. De kamers zijn uitstekend, ruim opgezet, schoon en met balkon. Een redelijk groot zwembad en een terras met beschutte plaatsen, ideaal bij erg zonnig en warm weer. Om naar het strand te gaan hoef je de boulevard maar even dwars over te steken. Boottochten, winkeltjes,restaurantjes en verhuurbedrijven van auto's/scooters e.d. zijn in de directe omgeving te vinden.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2017

Goed hotel. Te weinig Ligbedden bij zwembad

Goed hotel. Prima eten, aardige mensen. Ideaal adults only. Te weinig Ligbedden bij zwembad, strand niet aantrekkelijk

Laatst bijgewerkt: 20 april 2017

Prima hotel adults only

Waren in rustige periode. Nog geen nachtleven, verwacht wel veel drukker in hoog seizoen. Soms lawaaierige dronken Britten