Amàre Beach Ibiza reviews

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2023

Amàre hotel

Top hotel aan de 🌊

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Schoon, fris, modern gebouw. Prettig vertoeven

Zoals hierboven, vriendelijk, uitgebreid in alles. Aanrader voor stellen of vrienden

Hr. M. Kroeze
Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Laatst bijgewerkt: 15 oktober 2018

prima en goed

prima hotel en goed eten iedere dag wat anders en gevarieerd

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2018

Super goed

Goed hotel vriendelijke mensen lekker eten schoon,

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2018

Prima hotel met mooie kamers

Kamer op de 7e verdieping. Mooie moderne kamer met goede bedden. Er was genoeg keuze met eten alleen miste ik de yoghurt. Er waren alleen potjes maar die smaakte niet. De dag van vertrek mochten we nog gebruik maken van het eten en alle faciliteiten van het hotel. Ook konden we nog douchen.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2018

Uitstekend hotel

Prima hotel dat bestaat uit 2 gebouwen. Hotel is zeer schoon, ook de kamers, badkamer zeer netjes en schoon. Voldoende bedjes om de twee zwembaden, het neerleggen van je handdoek is niet verboden, waar helaas voor 06:00 dan ook gretig gebruik van wordt gemaakt, u bent gewaarschuwd. Ontbijt zeer uitgebreid voor ieder wat wils. Lunch uitgebreid, weinig variatie, veel standaard. Diner uitgebreid en goed. De basis is hetzelfde over het algemeen, maar je wordt dagelijks wel verrast met iets nieuws op het menu. Tussen de twee zwembaden in een horeca gelegenheid, waar drankjes en broodjes te krijgen zijn en met een gezellig terras. Strand stelt eigenlijk niets voor.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2018

Heel eenvoudig hotel

Het hotel is goed. Maar de personeel van de receptie waren onvriendelijk. Je wordt niet snel geholpen.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2018

mooi, schoon, gewoon compleet

Milord ligt rustig gelegen. De drukte opzoeken kan gemakkelijk via de taxiboten recht tegenover het hotel. De kamers zijn gerenoveerd en hebben de meeste fantastische airco die ik ooit heb gehad. Het eten is ruim voldoende, genoeg keus voor ieder en bovendien vers en op smaak. Het grote nadeel: het strand is niet best. Ik ben de stranden van Mallorca gewent, dit komt niet in de buurt. Jammer. Verder een rustige en voldane vakantie gehad. GR Mark.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2018

goed hotel voor 3 sterren

Op de site, bedjes op het strand. Die waren er niet!! Alleen maar stinkend alg en een vies strand. Handdoekje leggen was het spel wat gespeeld werd om voor 7.00 uur een bedje te bemachtigen. Ook moesten ineens toeristenbelasting betalen bij aankomst....was weer € 35,- en handdoeken service voor het zwembad € 20,- borg en € 6,- voor het gebruik. Als we de handdoeken om wilde ruilen, koste dat weer extra € 3,-. Personeel balie (receptie) niet vriendelijk!!

vanaf strand bij het hotel
Uitzicht vanuit de kamer