Occidental Ibiza reviews

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Zeer goed hotel

Goed hotel mooie kamers goed eten vriendelijk personeel. Extra service bij vertrek kon je nog een half uur een douche reserveren.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Mooi hotel, all inclusieve is top!!

Het eten was heel goed en vooral de snackbar! Lekkere drankjes waren inclusief zoals sangria en cocktails! Mooie kamers

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2019

goede nette hotel voor hun ****

1 opmerking, de 1e 3 dagen hadden we last van rioollucht in de kamer. voor de rest van onze vacantie hebben we genoten

Laatst bijgewerkt: 6 november 2017

Leuk, modern hotel. Vriendelijk personeel.

Wij waren er aan het eind van het seizoen. Maar aan het personeel was dat niet te merken. Ze bleven enthousiast en klantvriendelijk. Complimenten daarvoor. Het eten was lekker, maar wel vaak te koud. Gelukkig bood de magnetron dan wel weer een uitkomst. Kamers waren mooi, schoon en modern. Waar denk ik niet over nagedacht was, was dat de toilet- en de douchedeur aan bovenzijde open waren. Ook transparante deuren die overigens heel mooi zijn, maar als ik 's nachts het licht van het toilet aandeed schrok mijn partner wakker. Ik zou zeker terugkomen. Prijs/kwaliteitverhouding erg goed.

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2017

In een woord GEWÉLDIG

Alles is geweldig. Ik kan er geen verkeerd woord over zeggen. Omdat het perfect is.