Torre del Mar reviews

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Prachtig hotel, schoon, echt vakantie

Super ontvangst, we waren sochtends al vroeg in ibiza, alles was keurig verzorgd we konden ontbijten, douchen etc…… Prettig ontvangst, goede uitleg! Dame van de exursie heeft ins de mooiste plekken van Formentera uit gestippeld!

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2022

Redelijk hotel maar avondeten niet lekker

Redelijk hotel maar HP avondeten niet lekker(a la carte en ontbijt wel goed). Eetzaal erg ongezellig. Receptie ( Kate) vriendelijk maar barman zwembad was nu al ( voorseizoen) moe. Mooi zwembad en alles keurig schoon. Zwembad pas om 10.00 open! Bedden zijn redelijk maar slaapbank was slecht. Sanitair was keurig. Geen aangrenzend strand.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Goed hotel, vriendelijk personeel, prima service, mooi zwembad.

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2019

4**** waardig

In onze periode (8 - 15 okt.) voordelige accomodatie met alle voorziningen die een verblijf aangenaam maken

Laatst bijgewerkt: 30 mei 2019

Mooie ligging super prijs kwaliteit

Overal dicht in de buurt en een prachtig uitzicht. Mooi en schoon hotel met een heerlijk zwembad en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2018

Een Top vakantieParadijsje !!

Top Hotel Kwaliteit/prijsverhouding zeer goed Ontbijt en Dinner

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2018

Prima hotel!

Precies wat we zochten, aan zee en niet te ver van Ibiza Stad. Het hotel was top, erg vriendelijk personeel, zowel in de eetzaal als de schoonnmaaksters. Heerlijk ontbijt, en ook op het terras van de kaart is heel goed eten, en je kunt er gewoon lekker zitten en genieten van je vakantie zonder dat ze elke 10 minuten vragen of je iets wilt drinken. Top!

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2018

Het klopt van A tot Z en ontbijt echt uniek goed

Dit is echt een top hotel waar de gast echt de juiste aandacht krijgt! Bediening verdiend echt een dikke pluim.

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2018

Super hotel!

Het is een superfijn hotel op een voor ons prima locatie. Het is ongeveer een kwartiertje lopen naar Ibiza stad waar je hele leuke restaurantjes kunt vinden. Playa den Bossa is ongeveer 20 minuten lopen, maar dat vonden wij minder leuk. Is vooral gericht op de feesten en clubs. Ook heb je daar minder goede restaurants.

Laatst bijgewerkt: 24 mei 2018

geweldig

geen bus vervoer aanwezig bij aankomst op het vliegveld en bij terug gaan vanaf het hotel heel vreemd

Hotel terre del mar vanaf zee gezien